Re: Kuchnia - meble z Black Red White

From: "keimak" <k...@U...fm>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Kuchnia - meble z Black Red White
Date: Wed, 5 Jan 2005 17:00:24 +0100

U nas jest kuchnia BRW od 2 lat. Nie jest to Nika ale gdy ją kupywaliśmy to
chyba nie było tych dziwnych nazw. Też jest z jakiejś płyty. Teraz taka
kuchnia się nazywa 62nd Sun Street.
Generalnie nie mamy co narzekać bo wszystko się trzyma kupy i nic się nie
odkleja i drzwi/szuflady działają (choć trochę opornie). Tylko mam wrażenie
że jakość przez te dwa lata trochę im się pogorszyła. Meble sam składałem i
nie było problemu z brakującymi częściami.

Ogólnie jeśli chodzi o stosunek funkcjonalności do ceny to jesteśmy bardzo
zadowoleni (kuchnia kosztowała 1500zł), jeśli chodzi o inne aspekty to jest
trochę gorzej.

pzdr,
Keimak