Kuchnia - meble z Black Red White

11. Data: 2005-01-06 10:05:49

Temat: Re: Kuchnia - meble z Black Red White
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> wrote in message
news:slrnctq2m0.63e.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...]
> wiadomość z adresu <r...@p...com> i powiedziała:

> A ja mam od prawie czterech lat i na jakość nie narzekam. Nic mi nie
> odpada (poza nieco rozklejonym brzegiem blatu przy kuchence gazowej, ale
> akurat jego prawo, bo warunki dość ekstremalne). Sami z TŻ montowaliśmy
> i wieszaliśmy, trzeba było jedynie do szuflad zamiast ichniego kleju,
> który jest do niczego, dać kołeczki i dobry klej (np. do paneli z IKEI).
>
> Tyle że mimo wszystko traktuję to jako kuchnię "przejściową", na maks 10
> lat. Na razie mam minimalistyczne podejście do mebli.

Dzieki za pocieszenie ;-) Jesli chodzi o blat, to kupie prawdopodobnie gdzie
indziej i sobie zamontuje jeden wspolny. Tez robie to jako kuchnie
przejsciowa,
mysle ze za 10 lat bede mial juz wlasny domek ;-) szkoda pakowac za
duzo pieniedzy w rozwiazania "tymczasowe" ;-)

Romek
=> http://www.rtj.republika.pl <= zapraszam do galerii fotografii

12. Data: 2005-01-07 07:19:52

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "B." <a...@a...pl> napisał w wiadomości

> skrecane?)
> >

> Okleiny. Szafki też przecież robione za z płyty. NIe, nie kupuj. Sruby Ci
> powulatują z płyty, albo otwory będą zbyt duże do dostarczonych wkrętów.
> Również blat. Zakładam, że będzie na kołki. A to też trzeba będzie
> przykleić.....

Skoro nie masz, to nie zakladaj i nie pisz bzdur. Blat sie normalnie
przykreca.

Wojtek

13. Data: 2005-01-07 07:20:45

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnctq2m0.63e.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> [...]
> i wieszaliśmy, trzeba było jedynie do szuflad zamiast ichniego kleju,
> który jest do niczego, dać kołeczki i dobry klej (np. do paneli z IKEI).

A mojej kuchni BRW szuflady z wyjatkiem frontu sa metalowe.

Wojtek

14. Data: 2005-01-07 07:28:44

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Witam,
> przeszukalem dosc dokladnie archiwum, ale nie znalazlem
> zadnych opinii na temat mebli BRW z serii Nika 250 - sa
> to zestawy skladajace sie z typowych elementow, o stalej
> szerokosci, mozna sobie wybierac tylko fronty. Wychodzi
> to bardzo tanio, nie wiem jak z jakoscia.
> Czy ktos mial do czynienia z meblami z tej serii, czy za
> takie ceny dostane cos, co nie rozleci mi sie po roku uzywania?

Mam w domu rozne meble z BRW i o ile mebli do salonu (Vis-a-Vis) czy paru
innych systemow wiecej bym nie kupil, to akurat z mebli kuchennych jestem
zadowolony. Skrzynki i polki sa z lepszj plyty (gestszej) niz meble
pokojowe, wykonane sa precyzyjnie nie ma klopotu z montazem. Blaty mozna
zamowic do 5 mb i sa robione na wymiar wg zamowienia klienta. Warto dolozyc
do lepszych zawiasow i prowadnic - Blumy spisuja sie OK.

Wojtek

15. Data: 2005-01-16 23:46:01

Od: "G." <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro nie masz, to nie zakladaj i nie pisz bzdur. Blat sie normalnie
> przykreca.

Założeine okazało się jednak słuszne. Sprawdziłem. Jest seria z kołkami.
;-(((

DO blatu dołączają listwe do przymocowania do ściany.

G.

16. Data: 2005-01-29 14:05:36

Od: "Arbiter" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ta sama opinia. Koleżanka sobie kupiła. Wszystko strasznie nie precyzyjnie
> wykonane. Nie da się równo poskładać. Spod oklejonych krawędzi płyt
> wyglądają grudki [kleju?].

A ja wlasnie jestem swiezo po montażu kuchni BRW Sentima i jestem super
zadowolony. BArdzo dobra precyzja wykonania, łatwy mozntaz. Srubki co do
sztuki, wszystko idealnie dopasowane. Haki do zawieszenia szafek z
regulacja - wygodne.
Gumki 3m do podklejenia drzwiczek i szuflad.

Co do rozklejania okleiny - na razie nie moge nic powiedziec. Mam nadzieje
ze nie wystapi.
Cena szafek bardzo niska i korzystna w odniesieniu do jakosci i estetyki. Za
szafki bez blatu ale z formatkami zaplacilem okolo 4kpln i uwazam ze teo
tani

zalanie łazienki sąsiada - pęknięta rura w ścianie
Jakiej firmy kupić lodówkę...
kupno mieszkania od wlasciciela kamienicy
jak polaczenie wyrownawcze w lazience - wanna akrylowa?
Stała szafa - zabudowa-firma