Kuchnia z płytą ceramioczną..

1. Data: 2001-03-22 09:22:09

Temat: Kuchnia z płytą ceramioczną..
Od: "grzegorz drabik" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam zamiar kupic kuchenke i pojawilo sie nagle wokol mnie sporo dziwnych
tematow.

1) kuchnia z płytą ceramiczna - ponoc gotuje sie na tym zupelnie inaczej
(trzeba wylaczac w polowie gotowania, ponoc trzeba zmienic wszystkie garnki
na zepterowe - czy ktos używa takiej kuchni i jak to z nią jest naprade

2) jakie rozwiazanie kuchnia gaz/prad - jest najekonomiczniejsze - licze na
doświadczenia ludzi którzy używali i tego i tamtego rozwiązania

3) No jakie bajery trzeba zwrocic uwage kupujac kuchnie (chodzi mi o to co
teraz jest uważane za standard w tej kwestii - rożen, samozapalanie - no nie
wiem bo nie widzialem zbyt wielu nowych kuchni)

Jak sie watek rozkreci to sklece z tego jakiś artykulik.

Pozdrawiam i licze na odzew

grzegorz drabik
--------------------
www.restaurants.pl
www.puby.com

1. Data: 2001-03-22 09:28:11

Temat: Re: Kuchnia z płytą ceramioczną..
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

grzegorz drabik wrote:

> Jak sie watek rozkreci to sklece z tego jakiś artykulik.

poczytaj posty z zeszłego tygodnia - było dużo o zadach i waletach
kuchenek elektrycznych.

sadyl

1. Data: 2001-03-22 11:44:36

Od: "grzegorz drabik" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> poczytaj posty z zeszłego tygodnia - było dużo o zadach i waletach
> kuchenek elektrycznych.

Dzieki !! Jakos go przeoczylem. - watek bogaty ale jeszcze chyba bede go
drazyl :))

grzegorz drabik
www.restaurants.pl

1. Data: 2001-05-29 20:00:11

Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twój problem drążą także na grupie pl.rec.dom więc polecam, szukaj
daty 2001.05.28, temat postu: kuchenka z płytą ceramiczną
+rozwinięcie-czytaj poradę "siepacza".
Powodzenia

1. Data: 2001-05-30 13:01:39

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siepacz wrote:

> Twój problem drążą także na grupie pl.rec.dom

Łoł - jest już ta grupa?
A "mój" wredny serwer Polibudy jej nie widzi :(

sadyl

Pomóżcie...!
Piwo do grilla
Owoce z "czyms" na gorze.
jaka jest najgorsza kuchnia
polecam książkę potrawy z b... i królików...