Kudowa Zdrój/Nachod - gdzie i co zjesc?

1. Data: 2004-10-19 09:18:23

Temat: Kudowa Zdrój/Nachod - gdzie i co zjesc?
Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W najblizszy weekend bedziemi mieli okazje byc jeden dzien w Nachodzi i
jeden w Kudowie Zdroj.

W zwizku z tym zapytuje was gdzie najlepiej cos zjesc i co najlepiej zjesc
(moze jakies regionalne potrawy??).
bede wdzieczny za ewentualne pomysly.

a moze NTG ??
pozdrawiam pawel

1. Data: 2004-10-19 09:42:39

Temat: Re: Kudowa Zdrój/Nachod - gdzie i co zjesc?
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <cl2m4g$pr2$1@news.dialog.net.pl>,
"Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> wrote:

> [...]
> jeden w Kudowie Zdroj.
>
> W zwizku z tym zapytuje was gdzie najlepiej cos zjesc i co najlepiej zjesc

W Nachodzie, jak w każdym mieście w Czechach znajdziesz bez trudu kilka
restauracji z czeskim, z odchyłką morawsko-śląską, jedzeniem. Dwie
bodajże są na rynku.

Władysław

1. Data: 2004-10-19 11:56:22

Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Nachodzie, jak w każdym mieście w Czechach znajdziesz bez trudu kilka
> restauracji z czeskim, z odchyłką morawsko-śląską, jedzeniem. Dwie
> bodajże są na rynku.
>
> Władysław

Jezeli chodzi o nachod i czechy w ogole to wiem ze tam nie maproblemu -
kazda czeska knjpa/restaurant chocby nie wiadomo jak obskurnie wygladala z
zewnatrz to na 1000% serwuje najwysmienitsze dania (kocham kuchnie czeska
!!! ;) )

a w kudowie - czy ten region ma jakes dania ktory sa grzechu warte ??

pozdrawiam!

1. Data: 2004-10-19 13:24:31

Od: "balta" <b...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> !!! ;) )
> a w kudowie - czy ten region ma jakes dania ktory sa grzechu warte ??

a ten smazony syr z chanolkami i tatarksa omacka ... :) + zimny jak serce
Elżbiety II RADEGAST 12stka :)

--

Balta
Mirek (GG 22777)

1. Data: 2004-10-19 14:43:07

Od: "Piter" <p...@o...be> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "balta" <b...@U...pl> napisał w wiadomości

> a ten smazony syr z chanolkami i tatarksa omacka ... :) + zimny jak serce
> Elżbiety II RADEGAST 12stka :)

smażony syr i hranolky to mi się bardziej ze Słowacją kojarzą. W Nachodzie
knajpy są przeciętne - rzeczywiście kilka jest na rynku - jedyna która się
nadawała była nad piwiarnią, reszta to takie fastfoody.
\W Kudowie nie kojarzę niczego ciekawego, za to w Dusznikach ostatnio jest
kilka miejsc wartych odwiedzenia.

Piter

"Gdy noc zbierała się do odejścia, Puchatek obudził się nagle z uczuciem
dziwnego przygnębienia.
To uczucie dziwnego przygnębienia miewał już nieraz i wiedział, co ono
oznacza. Był głodny."

1. Data: 2004-10-19 20:44:10

Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Piter
Tue, 19 Oct 2004 16:43:07 +0200 napisałeś:

> W Nachodzie
> knajpy są przeciętne - rzeczywiście kilka jest na rynku - jedyna która się
> nadawała była nad piwiarnią, reszta to takie fastfoody.

szczerze mowiac to tego typu knajp nie kojarze z Nachodu. fastfoody nie sa u
Czechow zbyt popularne.
na rynku po stronie zamku jest niezly lokal, chyba nawet dwa - jeden (z
lewej) bardziej jak jadlodajnia, ale z kelnerami, drugi bardziej wystawny
(Muzeum...?). jesli chcesz zjesc, to raczej nie pchaj sie do 'pivnice tunel'
po przekatnej od tamtych, typowa mordownia. choc ma swoj klimat ;-)
--
Laik

1. Data: 2004-10-20 10:15:05

Od: "Piter" <p...@o...be> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Laik" <e...@m...pl.wywal.to> napisał w wiadomości
> szczerze mowiac to tego typu knajp nie kojarze z Nachodu. fastfoody nie sa
> Czechow zbyt popularne.

Źle się wyraziłem - fastfood w sensie mrożonej pizzy etc (nie McDonald).
A pivnice tunel mają swój klimat ;-)) a zjeść można (było) na pięterku
tychże.

Pozdrawionka

1. Data: 2004-10-22 20:06:50

Od: "Andy Niemczuk" <p...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

> W zwizku z tym zapytuje was gdzie najlepiej cos zjesc i co najlepiej zjesc
> [...]
Jak bedziesz w Nachodzie kieruj sie do zamku. Przy samym zamku w dawnych
zabudowaniach gospodarczych jadalem wspaniale czeskie zarcie. Bylo to jednak
pare lat temu, tak ze nie gwarantuje, ze jeszcze tam sa. Jest to na samym
wzgorzu zamkowym, dwie minuty od parkingu zamkowego.

Dosyc dobrze po polskiej stronie mozna zjesc jadac z Kudowy w strone Klodzka
w restauracji Klodzka Roza. Jak jedziesz glowna trasa mijasz Szczytna, potem
jest "Gorma Polanica" - nie wiem jak to sie naprawde nazywa, chyba Wolany.
Potem jest taki zjad do Szalejewa i tam po lewej stronie jest ta knajpa.
Typowe wiejskie obfite jedzenie.

Andy

1. Data: 2004-10-23 15:07:37

Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Andy Niemczuk
Fri, 22 Oct 2004 22:06:50 +0200 napisałeś:

> w restauracji Klodzka Roza. Jak jedziesz glowna trasa mijasz Szczytna, potem

http://www.rozaklodzka.ng.pl/polski/index.htm

tez polecam.
--
Laik