Kup breloczek!

51. Data: 2014-01-12 21:48:35

Temat: Re: Kup breloczek!
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/10/2014 11:04 PM, Ikselka wrote:

> Dlatego te mądre słowa obrazujące sytuację _sprzed wieków_ znalazły swe
> następstwo w _dzisiejszym_ KPK w postaci zakazu. Tylko skąd ten śmiech
> durny tam na końcu? Ach, przecież to jest właśnie Twój wkład, no to jaki
> niby ma być...

to nie jest o tych, co handluja, tylko o tych, co sie szczatkom
klaniaja. dzisiejszy zakaz nie dotyczy klaniania sie, nieprawdaz?

durnotko ty, naucz sie w koncu czytac ze zrozumieniem :)

52. Data: 2014-01-12 22:34:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Jan 2014 21:48:35 +0100, ikka napisał(a):

> to nie jest o tych, co handluja, tylko o tych, co sie szczatkom
> klaniaja. dzisiejszy zakaz nie dotyczy klaniania sie, nieprawdaz?

Niby dlaczego ma dotyczyć "kłaniania się"? _Każdym_ ludzkim szczątkom
NALEŻY oddawać cześć, w szczególności relikwiom (niby dlaczego miałyby być
gorzej trakto9wane) i dlatego one w szczególności są obiektami kultu, w
dodatku to następuje bez udziału pieniędzy, wiec co ma tu ten Twój
poroniony "handel" do rzeczy?
Widzę że bardzo chcesz zdeprecjonować kult wobec szczątków/relikwii
zrównujac go w _swoim_ mizernym pojęciu z oglądactwem i macaniem za
pieniądze, więc uprzyj się jeszcze bardziej, bo coś słabo Ci wychodzi.

> durnotko ty, naucz sie w koncu czytac ze zrozumieniem :)

Jak wyżej, Głupia Cipo. //doceń rzadkość tego określenia oraz pisownię...
--
XL

53. Data: 2014-01-12 22:39:58

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/12/2014 10:34 PM, Ikselka wrote:

> [...]
> pieniądze, więc uprzyj się jeszcze bardziej, bo coś słabo Ci wychodzi.

> Jak wyżej, Głupia Cipo. //doceń rzadkość tego określenia oraz pisownię...

z zasobnika katolika...
odpowiedz nie moze byc inna niz zwykle:
spierdalaj w podskokach miernoto

54. Data: 2014-01-12 22:44:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Jan 2014 22:39:58 +0100, ikka napisał(a):

> z zasobnika katolika...
> odpowiedz nie moze byc inna niz zwykle:
> spierdalaj w podskokach miernoto

Jesteś naprawdę lepsza! Przyznaję 3-)
--
XL

55. Data: 2014-01-12 22:55:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-12 21:45, ikka pisze:

> ja nie lubie, ty lubisz?

Obawiam się, że moje czy Twoje nielubienie ma niewielki wpływ na
statystykę, która znajduje z kolei swoje potwierdzenie/odzwierciedlenie
w produkcjach filmowych (a też takich wystawach).

Ewa

56. Data: 2014-01-13 13:35:22

Od: Trybun <C...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-08 23:06, Ikselka pisze:
> [...]
>
> "Nie istnieje dla mnie ani na tym świecie, ani poza nim powód, dla którego
> potrafiłabym w jakikolwiek sposób swoją osobą naruszyć jedyną, ostatnią i
> Ostateczną intymność _żyjacego kiedyś_ człowieka, jaką jest jego martwe
> ciało
> - chocby nawet wydartą mu już przez innych, zamienioną w brelok czy w inny
> podobny przedmiot użytkowy jak np eksponat na tej "wystawie"...
> :-/// "
>

> Dopisuję: ...i uważam ją za uwłaczającą godności człowieka. A jako
> identyczne uwłaczanie uważam, że tak ludzie(!!!) walą na tę wystawę i

Może tak, a może nie, no bo co to jest godność człowieka, skoro można go
jako istotę żywą sprowadzić do roli swojego służącego, a później po
śmierci gdy już mu to całkowicie wisi szanować jego ciało?

57. Data: 2014-01-13 18:35:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obawiam się, że moje czy Twoje nielubienie ma niewielki wpływ na
> statystykę, która znajduje z kolei swoje potwierdzenie/odzwierciedlenie
> w produkcjach filmowych (a też takich wystawach).

Żeby zrobić dobry horror, trzeba mieć dużo kasy na dobry scenariusz.
Kompilacja starych badziewiów, nawet po doliczeniu kosztów ketchupu,
wychodzi dużo taniej.

58. Data: 2014-01-13 21:32:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-13 18:35, Qrczak pisze:

> Żeby zrobić dobry horror, trzeba mieć dużo kasy na dobry scenariusz.

No pewnie. Ja wychodzę z założenia, że film w każdym gatunku może być
świetny. Pisząc "horrory", miałam na myśli zwykłą jatkę, bez głębszego
sensu, nastawioną wyłącznie na pokazywanie okrucieństwa (co ma miejsce
nie tylko w horrorach zresztą).

BTW Ostatnio zupełnym przypadkiem trafiłam na całkiem niezły hm... chyba
horror, "1408". Psychologiczny, hi hi. Scenariusz wg Kinga. Do
"Lśnienia" mu oczywiście daleko, ale ciekawy.

Ewa

59. Data: 2014-01-13 21:52:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Jan 2014 18:35:06 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2014-01-12 22:55, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Żeby zrobić dobry horror, trzeba mieć dużo kasy na dobry scenariusz.

Nie pamiętam, kiedy od czasów Hiczkoka oglądałam _dobry_ horror. A lubię.
Dobre.
Przecież kasy niektórym producentom nie brakuje. Tyle że najwidoczniej
zamiast na scenariusz=pomysł idzie ona na ketchup tudzież inne gluty,
komputerowe efekciarstwo i gołe d..y.
No upss - diwy!
//uściślam, bo jeszcze jakiemuś biedakowi jego jaźń podpowie co tam owa ma
innego w siebie wpisane i biedak ze zgorszenia się zapluje 3333-]

--
XL

60. Data: 2014-01-14 08:53:34

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-13 21:52, Ikselka pisze:
> i gołe d..y.
> No upss - diwy!

Ciekawe, w jakim to filmie ostatnio takowe widziałaś?

Krytyka od sztampy. We współczesnych filmach głównego nurtu znacznie
więcej jest przemocy niż golizny.

Ewa

Re: Czy przeludnienie Ziemii to problem realny?
Władza nad wiedzą
Tylko takim...
Stenka na stenku...
POlskie absurdy -[foto-video]