Kupilem rowerek

1. Data: 2004-08-31 16:41:51

Temat: Kupilem rowerek
Od: "Puszysty" <...@...i.co.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Kupilem rowerek cwiczebny (taki do postawienia w pokoju). Niestety mam kilka
niejasnosci. Mam przy tym rowerku "komputerek". Czyli prosty wyswietlacz,
ktory wyswietla kilka informacji. Miedzy innymi spalone kalorie. W zwiazku z
tym
mam kilka pytan: ile kalorii trzeba spalic, zeby schudnac o kilogram? (Mam
39 lat, 172zm wzrostu, i waze 85kg).
Kiedy lepiej cwiczyc... Zaraz po jedzeniu, czy lepiej odczekac? I ile czasu
dziennie powinienem cwiczyc, zeby sie nie wykonc zyc, a zzucic troche
wagi?:)

2. Data: 2004-08-31 17:20:27

Temat: Re: Kupilem rowerek
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Puszysty" <...@...i.co.pl> napisał w wiadomości

> W zwiazku z
> tym
> mam kilka pytan: ile kalorii trzeba spalic, zeby schudnac o kilogram?

Coś mi świta ze 7 tys.

HaNkA

3. Data: 2004-08-31 17:25:05

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał:

> ile kalorii trzeba spalic, zeby schudnac o kilogram?
>
> Coś mi świta ze 7 tys.

7kcal czy 7tys kcal?
a to juz jest brutto, czyli po podliczeniu potu odparowanego/oddanego do
otoczenia/odziezy ?

--
Psychik

4. Data: 2004-08-31 17:33:40

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> 7kcal czy 7tys kcal?
> a to juz jest brutto, czyli po podliczeniu potu odparowanego/oddanego
do
> otoczenia/odziezy ?

Siedem TYSIĘCY kalorii = jeden kilogram zbędnego tłuszczu. A reszty pytania
nie rozumiem

HaNkA

5. Data: 2004-08-31 17:55:09

Temat: Odp: Kupilem rowerek
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ch2cov$21m$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
odparowanego/oddanego
> do
>
> Siedem TYSIĘCY kalorii = jeden kilogram zbędnego tłuszczu. A reszty

Jednak 7000 kcal czyli siedem tysiecy kilokalorii. W potocznym jezyku czesto
zapomina sie o przedrostku kilo. Godzina ostrego pedałowania to ok 400-600
kcal.
Odparowany pot nie ma w tych wyliczeniach znaczenia. Tzn ma takie ze po 1-2
ostrgo wysilku wazysz o kg mniej, jezeli nie uzupelniasz plynow.

Piotr Maksymowicz

6. Data: 2004-08-31 19:01:14

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Puszysty" <...@...i.co.pl> napisał(a)
wnews:ch29pg$256$1@news.dialog.net.pl:

> [...]
> Kiedy lepiej cwiczyc... Zaraz po jedzeniu, czy lepiej odczekac? I ile
> czasu dziennie powinienem cwiczyc, zeby sie nie wykonc zyc, a zzucic

Nie lepiej bylo kupic zwykly? ;-)
Troche bys pozwiedzial.

--
Pozdr. Hektor

7. Data: 2004-08-31 19:15:33

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrMx" <p...@b...pl> napisał:

> [...]
> Odparowany pot nie ma w tych wyliczeniach znaczenia. Tzn ma takie ze
> po 1-2 ostrgo wysilku wazysz o kg mniej, jezeli nie uzupelniasz

no to chyba sie cos nie zgadza, prawda?
2 * 600kcal = 1200kcal a nie 7000kcal

--
Psychik

8. Data: 2004-08-31 19:31:30

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to chyba sie cos nie zgadza, prawda?
> 2 * 600kcal = 1200kcal a nie 7000kcal

Co Ci sie nie zgadza? Piotr jasno napisał " po 1-2 godzinach ostrego wysiłku
ważysz po kg mniej, JEZELI NIE UZUPEŁNIASZ płynów" czyli owa utrata
kilograma jest efektem utraty wody/wypocenia, nie zas utraty kilograma
tłuszczu. Teraz jasne?

HaNkA

9. Data: 2004-08-31 20:41:52

Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Psychik napisał:

> no to chyba sie cos nie zgadza, prawda?
> 2 * 600kcal = 1200kcal a nie 7000kcal

Bo ten stracony kilogram to woda, a nie tłuszcz...
Co oczywiście nie znaczy, że kilogram wody odpowiada 1200 kcal :)

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

10. Data: 2004-08-31 21:03:54

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> napisał:

> Bo ten stracony kilogram to woda, a nie tłuszcz...
> Co oczywiście nie znaczy, że kilogram wody odpowiada 1200 kcal :)

a puszysty pytal o to "ile trzeba", zeby kilo sadla spedalowac ;-) wiec?

--
Psychik

przeziebienie
Wysypka tylko na lewej rece?