Kupowanie roślin - nauczka

11. Data: 2001-05-15 12:07:37

Temat: Re: Kupowanie roślin - nauczka
Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:006501c0dc7e$b6dcfd60$13f860d9@krysia...
> From: "AO" <s...@a...pl>
> Subject: Re: Kupowanie roślin - nauczka

> Czy nie czas ponownie odświeżyć pomysł strony, na
> której nieuczciwi sprzedawcy, znani z imienia i
> nazwiska, znaleźliby swoje stałe miejsce. Ku
> przestrodze innym.
> Oczywiście musiałoby to być opisane : kto, u kogo,
> na czym się naciął.

Mysle, ze oni nie sa nieuczciwi rozmyslnie, w wielu przypadkach (w
wiekszosci?) to po prostu balagan.

Pomysl z "czarna lista" wezme pod uwage, choc moze w jakiejs zlagodzonej
formie.

Pozdrawiam
Andrzej

12. Data: 2001-05-15 12:27:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' <r...@r...prv.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@r...prv.pl...
> Niezgodne z polskim prawem. Jakby Cie taki nieuczcicwy szragnal za
> umiesczzenie tych danych na stronie, to juz masz przegrana sprawe w
> sadzie.... Mozna co najwyzej opisywac, bez podawania nazw firm itp.
Znasz jakis paragraf?
Pozdrawiam, Jerzy

13. Data: 2001-05-15 12:38:05

Od: k...@p...onet.pl (Krysia) szukaj wiadomości tego autora

From: "Gamon'" <r...@r...prv.pl>
Subject: Re: Kupowanie roślin - nauczka

> [...]
> umiesczzenie tych danych na stronie, to juz masz
przegrana sprawe w
> sadzie.... Mozna co najwyzej opisywac, bez

W przypadku mozliwosci udowodnienia nieuczciwosci
producenta ( na paragonie lub rach. prosze zawsze
o napisanie nazwy roslinki) - sad, to bron
obusieczna.

Krysia,
która potrafila oddac do Sadu Pracy Sad Rejonowy.

14. Data: 2001-05-15 14:15:48

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@r...prv.pl> wrote in message news:3B00EFFB.F5B09FBF@robal.prv.pl...

> Niezgodne z polskim prawem. Jakby Cie taki nieuczcicwy szragnal za
> umiesczzenie tych danych na stronie, to juz masz przegrana sprawe w
> sadzie.... Mozna co najwyzej opisywac, bez podawania nazw firm itp.

Nie rozumiem. Podejrzewam, ze prawo karne nie ma tu nic do rzeczy.
A jesli podadza do sadu, to przeciez masz dowody, ze mowisz prawde,
wiec o co chodzi?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2001-05-15 14:16:41

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Znasz jakis paragraf?

Trzebaby pogrzebac, ale byl o tym ostatnio artykul (nie pytaj kiedy i gdzie
- nie pamietam).

Pozdrawiam,
robal.

16. Data: 2001-05-16 13:27:26

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@r...prv.pl> napisal w wiadomosci

> Niezgodne z polskim prawem. Jakby Cie taki nieuczcicwy szragnal za
> umiesczzenie tych danych na stronie, to juz masz przegrana sprawe w
> sadzie.... Mozna co najwyzej opisywac, bez podawania nazw firm itp.

A mozna by podawac imie i inicjal nazwiska?

Pozdrawiam, Basia.

17. Data: 2001-05-16 16:14:31

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> A mozna by podawac imie i inicjal nazwiska?

To już podpada.
Ustawa o ochronie danych osobowych została stworzona przecież po to by
chronić przestępców, kanciarzy i idiotów.
Natomiast nie zabrania ona informacji o wadliwym towarze kupionym w:
1. sklepie (tu dokładny adres bez wymieniania nazwy sklepu)
2. szkólce (tu dokładny adres - nawet z drogš dojazdowš - i nazwa szkółki
bez nazwiska szkólkarza ani nawet inicjałów)
Tylko kto takš stronę ostrzegawczš nam zmajstruje???? :-(
Ja nie umiem :-(
A przydałaby się! Bo gdy widzę w handlu w doniczce pojedynczš sadzonkę z
nazwš Ruski Konkord to nie bardzo wiem jak mam ostrzegać (odmiana
dwupłciowa - wymaga osobnika męskiego i żeńskiego). Wściekłem się,
znalazłem szkółkarza to rozprowadzajšcego i telefonicznie zapytałem,
jakie miał z tego owoce. On na to, że jego owoce nie interesujš bo on
sadzonki produkuje. ;-0
A nawet jeżeli sie narazimy na klopoty? To co????
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Dla symetrii uczciwie byłoby informować się pokštnie o najlepszych
producentach sadzonek.

18. Data: 2001-05-17 07:23:16

Temat: Odp: Kupowanie roślin - nauczka
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał
calkiem sensownie. Mysle, ze strona w internecie, ktora podpisana bylaby
zbiorowo, np. jako grupa pl.rec.ogrody lub jeszcze cos innego moglaby sie
pojawic bez zagrozenia dla jej zbiorowego autora. Informacje moglyby byc
podawane jako krotki opis konkretnych doswiadczen - kazdy ma prawo
informowac o swoich "niepowodzeniach" w zakupach. Zreszta, robimy to "na
liscie" i to juz jest cos...
mozna jeszcze dodac, ze jest taka instytucja jak Panstwowa Inspekcja
Handlowa, ktora wielkich uprawnien nie ma i cudow sie po niej spodizewac nie
mozna, ale sklepy i producenci przez nia nekani moga zmienic swoje "nawyki"
handlowe. Trzeba tylko te "zle nawyki" handlowcow zglaszac...
pik

19. Data: 2001-05-17 09:00:27

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2001-05-17 09:43:30

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieraciński" wrote:

> [...]
> mozna, ale sklepy i producenci przez nia nekani moga zmienic swoje "nawyki"
> handlowe. Trzeba tylko te "zle nawyki" handlowcow zglaszac...

Hahahaha... PIH? To tak samo, jak federacja konsumentow - jedna, wielka lipa!
Nie bede tu opisywac moich przykrych z nimi doswiaczen - w kadym razie widac, ze
oni maja w d--- to, ze wielu producentow czy sprzedawcow lamie prawo w taki sam
sposob i ze powinni w koncu cos z tym zrobic (nie wposmne o bardoz
niesypmatycznych i nieqmatych paniach, ktore odbieraja telefony i udzielaja
odpowiedzi, ktore moga czlowieka do lez rozsmieszyc).

Pozdrawiam,
robal.

Iglaki i ich choroby
Robale atakują!