Kurczak

1. Data: 2002-12-06 10:06:23

Temat: Kurczak
Od: "Aurore" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam do dyspozycji na dzisiaj udka, i piersi z kurczaka. Tak przechowuje je 3
dzien pod zamrazalnikiem, bo nie chcialo mi sie gotowac, a mam wrazenie, ze
braciszek chetnie zjadlby sobie porzadny obiadek.
Macie swoje ulubione przepisy na wykorzystanie miesa drobiowego? Bylabym
wdzieczna za propozycje.

pozdrawiam - wredna siostra, ktorej gotowac sie nie chce;-)
howuser&userid=5835360

1. Data: 2002-12-06 11:27:48

Temat: Re: Kurczak
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aurore wrote:

> [...]
> braciszek chetnie zjadlby sobie porzadny obiadek.
> Macie swoje ulubione przepisy na wykorzystanie miesa drobiowego? Bylabym

Kurczak Beijing... ale to się robi z dnia na dzień, więc może następnym
razem. A, i jeszcze marynata jest z alkoholem, wobec czego nie wolno
rozpijać braciszka.

Z poważaniem
PZ

--
Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery

1. Data: 2002-12-06 20:26:23

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aurore" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
A oto przepis

udka i piersi z kurczaka
musztarda
cebula
100 ml białego wina

Udka i piersi kurczaka pozbawione kości, kroimy w plastry i układamy na
folii aluminiowej. Sporządzamy sos z 1 łyżki stołowej musztardy, wymieszanej
z 2 łyżkami startej cebuli, 2 łyżkami oleju, 100 ml wina i szczyptą soli.
Sosem zalewamy mięso, zawijamy szczelnie w folię aluminiową i całość
wstawiamy na 30 - 40 minut do piekarnika. Kurczak podczas pieczenioa
wchłonie cały sos, zyskując wspaniały smak. podajemy jako przystawkę lub
danie obiadowe z ryżem i surówką.

Życzę smacznego
Aguś

1. Data: 2002-12-06 20:30:06

Od: "szama" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można też zrobić te elementy kurczaka po wiedeńskuczyli trzeba obtoczyć w
mące, potem jajku, potem w bułce i usmażyć z obu stron. Następnie należy
przełożyć do żaroodpornego naczynia i zalać szklanka bulionu i piec 1,5 h w
200 stopniach.

Smacznego Aguś

1. Data: 2002-12-07 17:58:50

Od: "Aurore" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za help'a.
Obiad zrobilam wedlug wlasnego bardzo eksperymentalnego pomyslu. Troche za
duzo papryki. A i seler nie koniecznie sie naddaje ... za slodki smak. Ale
sosik na smietance OK.

howuser&userid=5835360

1. Data: 2002-12-12 20:12:33

Temat: Re: Kurczak sosie śmietanowo-grzybowym [P]
Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Macie swoje ulubione przepisy na wykorzystanie miesa
drobiowego? > --

Witam,

kuraka porcjujemy solimy, smażymy na złoty kolor

kilka suszonych grzybków zagotowujemy w szklance wody, tą
wodą rozpuszczamy kostkę bulionu grzybowego a same grzyby
kroimy drobniutko tak otrzymanym rosołkiem zalewamy ptaka
(dodając też owe grzybki) i pieprząc do smaku. dusimy pod
przykryciem około 20 minut, dodajemy śmietanę i znowu
dusimy.

Pyyychotka

Rafał
GG #95230
===================
Nie jemy po to, aby żyć.
Żyjemy po to, aby jeść.

1. Data: 2002-12-12 20:23:03

Od: "Tenpa Dhargye" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

(dodając też owe grzybki) i pieprząc do smaku. dusimy pod
przykryciem około 20 minut, dodajemy śmietanę i znowu

Kapusta zasmażana
zakalec - idiotyczne
mak
Święta