Kurczak z KFC

1. Data: 2005-01-21 21:16:15

Temat: Kurczak z KFC
Od: "kamil" <W...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zna ktos oryginalny przepis na panierke i przyrzadzenie kuczaka z KFC???
W internecie jest tego dużo ale kazdy przepis jest inny, a moze ktos zna
prawdziwy???

1. Data: 2005-01-21 21:38:09

Temat: Re: Kurczak z KFC
Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja magiczna panierke w magicznych foliowych woreczkach. Skladu nie znaja
nawet pracownicy (AFAIK).

Jest tam zasada jakas typu "3 po 3" albo cos w tym stylu - obraca z kazdej
strony 3 razy w tej panierce i do glebokiego oleju. (Moge sie mylic co do
sposobu obracania w panierce). Samego skladu panierki nigdzie nie
znajdziesz. Inaczej nie bylo by tej "tajemnicy firmowej". Tak samo tyczy sie
np. Coca Coli - sklad jest strzezony.

1. Data: 2005-01-22 01:07:25

Od: "Adiemo" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Maja magiczna panierke w magicznych foliowych woreczkach. Skladu nie znaja
> nawet pracownicy (AFAIK).

Polscy pracownicy moze i nie znaja ale...

"KFC Original Fried Chicken.

1 frying chicken, cut into frying pieces

The 11 herbs and spices

2 eggs, well beaten

2/3 cup milk

Vegetable oil to cover bottom of your skillet; about 1/2 inch deep.

1. Combine eggs and milk. Set aside.
2. Combine flour with the Italian dressing and soup mix.
3. Dip chicken pieces in milk-egg mixture and roll them in the

flour-seasoning mixture. Repeat procedure.
4. Fry pieces over medium heat for 25 to 30 minutes, turning often.
5. Remove from fire. Drain and serve.

Aha, jakby was interesowalo to i sekretne 11 ziol i przypraw sie znajdzie
tylko musze poszukac.

1. Data: 2005-01-22 11:48:55

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kamil" <W...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy zna ktos oryginalny przepis na panierke i przyrzadzenie kuczaka z
KFC???
> W internecie jest tego dużo ale kazdy przepis jest inny, a moze ktos zna
> prawdziwy???

To musialby byc kurczak z uwzglednieniem malutkich wloskow wystajacych z
panierki. Kiedys zostalam namowiona na hot wings i musialam szybko wyjsc po
tym co zobaczylam. Fuuuuu!

ss

1. Data: 2005-01-22 11:57:44

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

TO zjedz twistera. Tam wloski nie maja prawa sie pojawic, bo to piers...

1. Data: 2005-01-22 12:07:00

Od: "ver de terre" <v...@e...fra.om> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plitkin" <N...@i...pl> napisał w wiadomości
> TO zjedz twistera. Tam wloski nie maja prawa sie pojawic, bo to piers...
Ja tylko tak z niecierpliwej ciekawości odnośnie tego braku prawa pojawiania
się włosków na piersi... Czy to prawo rozciaga się też na mego TZ?
ver de terre

1. Data: 2005-01-22 12:10:22

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ver de terre" <v...@e...fra.om> napisał w wiadomości

> [...]
> pojawiania
> się włosków na piersi... Czy to prawo rozciaga się też na mego TZ?

Zależy, na ile jest kurczakiem (także domowym)

Margola

1. Data: 2005-01-22 12:12:50

Od: "ver de terre" <v...@e...fra.om> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> napisał
w wiadomości news:cstfsm$l8e$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "ver de terre" <v...@e...fra.om> napisał w wiadomości

wiadomości

> Zależy, na ile jest kurczakiem (także domowym)

Kurczątkiem! A nie kurczakiem... co za słownictwo :-(
ver de terre

1. Data: 2005-01-22 12:15:42

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kurczątkiem! A nie kurczakiem... co za słownictwo :-(

Och, pardą. Jeśli jest kurczątkiem, przyjrzyj się, czy to, co błyszczy pod
jego nosem, to mleko.

Margola

1. Data: 2005-01-22 21:43:15

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tylko tak z niecierpliwej ciekawości odnośnie tego braku prawa
> pojawiania
> się włosków na piersi... Czy to prawo rozciaga się też na mego TZ?

:-)))) MEGA LOL!

oddam na przetwory szkło
Pomidory z Ukrainy
śledzie pod pierzynką:-)
pytanie o przepis na faworki i pączki francuskie
Czekolada