szarpanie się z sałatą jaki ma sens?

181. Data: 2006-06-24 07:55:30

Temat: Re: Kuroń [Było: Re: szarpanie się z sałatą jaki ma sens?]
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...pl> wrote in message
news:e7iqno$d0t$1@inews.gazeta.pl...

> Dla mnie gest wyrzucania włoszczyzny do jeziora ma podobne działanie jak
> dłubanie w nosie.

Karmił karpie.

182. Data: 2006-06-24 07:59:06

Od: "czeremcha" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Karmił karpie.

Twierdził, że łabędzie ;-)

Ania

183. Data: 2006-06-24 08:03:44

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

flower <f...@w...pl> napisał(a):

> stać.

> Ale przepis oryginalny się zachował, jest jeden i niepowatzralny, i wszyscy
> go teraz mają. Tak?

Przepis oryginalny się zachował u pań - kaszubek. Pan R. go zniekształcił -
o czym było wyżej. Zgodnie z tą zasadą poślij w świat informację, że
prawdziwy polski bigos robi się z kapusty pekińskiej :-)

Ania

184. Data: 2006-06-24 11:01:46

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> śmiecą

> A tu nie czujesz klimatu? Chodzi o odruchy, które świadczą o człowieku
> znacznie więcej, niż jego sześć czy siedem powtarzanych w kółko słówek.
> Zachowując się w prymitymny sposób można kogoś do siebie zrazić, czyż nie?
> Dla mnie gest wyrzucania włoszczyzny do jeziora ma podobne działanie jak
> dłubanie w nosie.

A dla mnie nie. Bo warzywa to nie śmieci, to naprawdę zostanie zjedzone, a
poza tym śmieci do jeziora nie wyrzuca się niezależnie od tego czy jest się
samemu czy w towarzystwie, a beka, pierdzi i dłubie w nosie na osobności
każdy.

> ale
>
> Podkreśliłam słowo "zawsze". Czyli inaczej, prościej mówiąc: Nobody is
> perfect. Dalszy ciąg mojej wypowiedzi pozostawiam bez zmian.

No to tam nie powinno być "nie".
Ale właśnie o to mi chodzi - skoro Ty widziałaś w TV jak Makłowiczowi się
coś nie udało, a innym - niewątpliwie znakomitym - kucharzom zawsze się
wszystko udaje przed kamerą, to raczej do nich powinnaś mieć pretensje. Bo
przecież jesteś przekonana, że im też kiedyś coś nie wychodzi.

185. Data: 2006-06-24 11:35:36

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

flower wrote:

> [...]
> samemu czy w towarzystwie, a beka, pierdzi i dłubie w nosie na osobności

nie masz pojęcia o tym, o czym piszesz. Wrzucanie warzyw, owoców itp do
wody to śmiecenie. W jeziorach nie żyją wygłodniałe krokodyle, tylko
może parę rybek i łabędzi. Twoje warzywa zostaną prawie kompletnie
zignorowane, może jakaś rybka coś skubnie, a potem zrobią chlup i
powędrują na dno. Tam zaczną gnić i już mamy śmietnik.

Waldek

186. Data: 2006-06-24 12:24:24

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar" <w...@i...de> napisał w wiadomości

> [...]
> zignorowane, może jakaś rybka coś skubnie, a potem zrobią chlup i
> powędrują na dno. Tam zaczną gnić i już mamy śmietnik.

Wiem wiem, przepraszam. Oczywiście że nie ma różnicy między warzywami w
wodzie a petami na plaży czy rozbitą butelką na dnie. Ba, nawet butelka
lepsza, bo nie gnije.

187. Data: 2006-06-24 12:34:00

Od: "dżdżownica" <d...@p...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> może jakaś rybka coś skubnie, a potem zrobią chlup i powędrują na dno. Tam

Waldemarze, w Polsce są już wakacje, a Ty dalej nauczasz (czytaj: mendzisz,
jak polski belfer)
dżdżownica

188. Data: 2006-06-24 12:37:37

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

dżdżownica schrieb:

> Użytkownik "Waldemar" <w...@i...de> napisał w wiadomości

> Waldemarze, w Polsce są już wakacje, a Ty dalej nauczasz (czytaj:
> mendzisz, jak polski belfer)

ani polski, ani belfer ze mnie. Po prostu mnie wkurza takie nastawienie:
naturalny produkt więc go można wrzucić do wody. Nie widzę różnicy
między petem na plaży, a odpadami warzyw w wodzie. Znaczy widzę, pet na
plaży mniej szkodzi środowisku.

Waldek

189. Data: 2006-06-24 12:41:30

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem wiem, przepraszam. Oczywiście że nie ma różnicy między warzywami w
> wodzie a petami na plaży czy rozbitą butelką na dnie. Ba, nawet butelka
> lepsza, bo nie gnije.

żeby było śmieszniej, to dla naturalnego środowiska taka butelka w
wodzie jest faktycznie lepsza. Ale śmieci, obojętnie jakie, powinny
lądować w śmietniku, a te, które można kompostować, na kompost. Taka
mała rzecz, a cieszy.

Waldek

190. Data: 2006-06-24 13:48:14

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naturalny produkt więc go można wrzucić do wody. Nie widzę różnicy
> między petem na plaży, a odpadami warzyw w wodzie. Znaczy widzę, pet na

Znaczy się, gdyby ludzie zaczęli śmiecić po swojemu w rezerwatach, to i tak
mniej by szkodzili niż gnijące dotychczas w wodzie drzewa, liście i zwłoki
zwierząt. A w ogóle po co sprzątać po ludziach, tyle odpadków naturalnych
jeszcze w wodzie leży.
Człowiek się uczy całe życie.

[przepis]sałatka z pistacjami
Wysyp kalarep...