Re: Kurs języka migowego w Warszawie

Data: 2004-08-23 19:40:15
Temat: Re: Kurs języka migowego w Warszawie
Od: "ewa" <k...@p...onet.pl>

Witam wszystkich. Widzę że wam się wyrażnie nudzi.
Naprawdę nie wiem o co wam chodzi ale ja wam mówię że bardzo mnie interesuje
każda informacja o kursie języka migowego tyle tylko że we Wrocławiu. I
pisałam wszędzie gdzie to tylko możliwe łącznie z waszą grupą.
Pisałam na strony dla osób głuchych i jak się słusznie domyślacie nie
dostałam żadnej odpowiedzi..
Moj mąż ma coraz bardziej upośledzony słuch i taki kurs jest dla nas
koniecznością.
A przykre jest to że sobie robicie żarty. Zawsze lubiłam czytać waszą grupę
a szczególnie posty pana Gintowta z których można sie dużo dowiedzieć.
Czy nikt naprawdę nie pomyślał, że nawet jeśli to jest spam, to przecież
komuś taka informacja może się przydać?
Ale najważniejsza jest draka prawda?
no to miłej zabawy
pozdrawiam