Kurtka puchowa

21. Data: 2013-11-25 15:57:24

Temat: Re: Kurtka puchowa
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

" 666" l6vhac$l8n$...@n...supermedia.pl

> Ożenić się.
> W okolicy.

Też tak uważam, że nie warto żenić się daleko stąd.
Zwłaszcza wówczas, gdy uszkodzony kręgosłup znacząco
ogranicza możliwości podróżowania samochodami a na
samolot brak pieniędzy. Wprawdzie można pływać
statkami, ale rzeka Biała raczej do żeglownych
nie należy. ;)

> Nie zwracać uwagi.

Na siebie czy na kogoś lub na coś?

> W Twoim wieku już nie przebierać.

Nie przebierać czy nie przebierać się?
Piszesz oszczędzędznie i zarazem o kurtce,
zatem być może masz na myśli nieprzebieranie się.

Po co mi kurtka, jeśli nie będę przebierał się?

> Słuchać się.

Tak -- nadwrażliwość lewego ucha sprawia,
że słyszę siebie samego aż nazbyt głośno. ;)

> Dać się ubrać.

Bardzo chętnie -- gorzej z oskubaniem, jako że
nie jestem ani kaczką, ani gęsią, ani nawet owcą. ;)

> I wreszcie przestać zawracać d... porządnym ludziom w internecie.

Porządni ludzie nie myślą dupami.

> -----

._____.
|\/\/\|
|_____|

Coby nie mnożyć postów bez potrzeby:

"Zakonspirowany" 52934b63$0$2170$6...@n...neostrada.pl

> A to są tacy? ;)

IMO są, ale (jak już napisałem wyżej) porządni ludzie nie myślą dupami.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

22. Data: 2013-11-27 21:32:10

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

> Po co mi kurtka, jeśli nie będę przebierał się?

Jeśli nie będę SIĘ przebierał, Panie Kononowicz.

Pozdrawiam,
MW

23. Data: 2013-11-27 22:19:53

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> "Zakonspirowany" 5291773b$0$2140$6...@n...neostrada.pl

> Ojczyzna zabroniła mi zarabiania pieniędzy, gdy byłem zdrowy
> (o ile można nazwać zdrowym kogoś, kto ma kilka wad wzroku,
> lekkie uszkodzenia słuchu, duże problemy ze stawami i kośćmi,
> ale nie tylko chodzi o własnych siłach, lecz także biega,
> a ponadto pracuje za wielu swych ,,bliźnich'' -- leniwych
> aż do przesady) a teraz raczej zdrowia mi brakuje.

no to eutanazja jest najlepszym dla ciebie rozwiązaniem...

i dla pozostałych userów usenetu zresztą też.

24. Data: 2013-11-27 23:45:23

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-24 02:46, Zakonspirowany pisze:

> Istnieje puch syntetyczny, ale nic o nim nie wiem.

https://www.polarsport.pl/supreme_micro_loft.html

Rok temu też zastanawiałem się nad kurtką puchową, ale w końcu
zdecydowałem się na wersję z wypełnieniem syntetycznym. W puchowej
kurtce Fjällräven po 30 sekundach przymierzania byłem czerwony
i spocony, byłaby świetna na wyprawę na biegun, ale na typową
polską zimę jest zdecydowanie za ciepła. Dodatkowo sprzedawca
powiedział, że kurtki z prawdziwym puchem nie lubią prania, trzeba to
robić jak najrzadziej w możliwie miękkiej wodzie i często przewracać
i potrząsać podczas suszenia. Z puchem syntetycznym nie ma takich
problemów.

T.

25. Data: 2013-11-28 13:21:44

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Finke" l75snb$nb3$...@n...dialog.net.pl

> [...]
> robić jak najrzadziej w możliwie miękkiej wodzie i często przewracać
> i potrząsać podczas suszenia. Z puchem syntetycznym nie ma takich problemów.

A ja nie gotuję się w puchowych -- sprawdzałem to raczej starannie.

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

26. Data: 2013-11-29 03:49:55

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Dyjor" l75nla$p47$...@n...task.gda.pl

> no to eutanazja jest najlepszym dla ciebie rozwiązaniem...

> i dla pozostałych userów usenetu zresztą też.

() Kościół sprzeciwia się i eutanazji, i samobójczej śmierci.
(nawet grozi wiecznym potępieniem tym osobom, które targną
się na swoje życie)

() AMacierewicz dowodzi metodą fluorescencji, ;) iż wiadomy
samolot nie uderzył w drzewo, ale został strącony przez
DTuska i WPutina. (a zapewne chętnie by dołączył do
sprawczego grona także AMerkel)
() JKaczyński dąży do przejęcia władzy i ukarania DTuska
za udział w zamachu pod Smoleńskiem.
() JKaczyński opowiada się (opowiadał się) za wprowadzeniem
kary śmierci. (zatem w razie ,,czego'' DTuska skaże na śmierć)

IMO jasno/wyraźnie widać, że oddanie władzy przez DTuska
JKaczyńskiemu jest prośbą o eutanazję tegoż pierwszego.

Skoro jednak Kościół sprzeciwia się eutanazji i grozi
wiecznym potępieniem -- DTusk nie może oddać władzy.
(i na nic zdadzą się słowa -- ,,nie lękaj się!'',
bo i jak nie lękać się wiecznego potępienia?)

Czy tedy można uznać, że Kościół jest przeciwnikiem
rządów JKaczyńskiego? IMO tak.

-=-

A jaką śmierć przygotowałby dzisiejszy lider opozycji?
IMO można by obstawić dwa rozwiązania:

-- zwykła szubienica (znana w Polsce doskonale)
-- kara śmierci podobna do tej, jakiej używają Amerykanie

Ja stawiam na zwykły stryczek. Dlaczego? Bo wprowadzenie
wyrafinowanych metod uśmiercania może potrwać dłużej niż
ewentualna kadencja rządu JKaczyńskiego, o czym ten wie
doskonale...

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

27. Data: 2014-01-02 19:08:42

Od: "Epesz" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast czasami mocno pocę się -- i wolałbym takie ubrania,
> które wypuszczają parę wodna bez trudu w dużych ilościach.

W temperaturze poniżej zera
to tylko ubranie z dużymi dziurami.

Poważnie.

Pozdr EPSZ

28. Data: 2014-01-03 14:56:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 2 Jan 2014 19:08:42 +0100, Epesz napisał(a):

> W temperaturze poniżej zera
> to tylko ubranie z dużymi dziurami.
>
> Poważnie.

Czyli dobre futro :-)
--
XL

29. Data: 2014-01-03 19:02:01

Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Po czym poznam, że mam do czynienia z podróbką?
Obejrzyj wydziergane literki North Face w oryginale i podróbce. Sam
zauważysz różnicę

30. Data: 2014-01-06 10:53:12

Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski

>Szukam informacji na temat kurtek puchowych:

niedawno udało mi się kupić (150zł) oryginalną calvin klein z wyprzedaży w USA. Jest
doskonała i spełnia Twoje wymagania.

pzdr

m.

piekarniki Amica
Glazura i narożnik zewnętrzny nad blatem kuchennym - z listwą?
Paypal payment Cheap Nike Air Max 2014 Shoes Air Max 2013 Shoes Air Max 90 Shoes wholesale www.Buy-Good-Goods.com
Który serwis w W-wie dobrze naprawi ekspres Krups ?
Naprawa co w bloku bez spuszczania wody.