Kurze Wątróbki

11. Data: 2014-10-15 13:37:11

Temat: Re: Kurze Wątróbki
Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-15 13:33, Qrczak pisze:

>A dodawać do wątróbki (zwłaszcza drobiowej) można wiele: wspomnianą już
> cebulę, jabłka, paprykę świeżą, mieloną słodką i ostrą (ja bardzo lubię
> mieloną wędzoną)

Uwielbiam! Jeszcze trochę mam, a później znów będę szukać. Gdzie kupujesz?

, pomidory świeże i suszone. Można zrobić curry z
> wątróbki, można ją podlać sokiem jabłkowym czy pomarańczowym, można
> dodać rodzynki lub orzechy.
> Panierowana jest bardzo dobra, ale akurat IMO drobiowa do tego nadaje
> się średnio.

Nadaje się, nadaje.
Ja też średnio lubię wątróbki i wszelkie takie, ale jak dają, to zjem,
bo cóż robić.
--
B.

12. Data: 2014-10-15 13:54:59

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-15 13:37, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Uwielbiam! Jeszcze trochę mam, a później znów będę szukać. Gdzie kupujesz?

Do wsi przyjeżdżają zawsze 2 razy w roku obwoźni sprzedawcy z różnym
dobrem gruboziarnistym i drobnozmielonym.

> , pomidory świeże i suszone. Można zrobić curry z
>
> Nadaje się, nadaje.

Tylko dużo pitolenia z tym panierowaniem. Aczkolwiek indycze już są na
tyle poważne, że panierowanie nie boli.

> Ja też średnio lubię wątróbki i wszelkie takie, ale jak dają, to zjem,
> bo cóż robić.

Jeść trzeba. Poza tym jaki kto do jedzenia, taki i do roboty.

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

13. Data: 2014-10-15 14:08:30

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-15 13:54, Qrczak pisze:

> jaki kto do jedzenia, taki i do roboty.

Ma się dar boży zmarnować, lepiej zjeść i odchorować.
--
B.

14. Data: 2014-10-15 16:04:09

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszyrost naturalny zmniejszysz. Wątroba jest niewskazane, a nawet zabroniona
dla kobiet w ciąży.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
bez mnożenia,

15. Data: 2014-10-15 16:09:39

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-10-15 16:04, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
> Pszyrost naturalny zmniejszysz. Wątroba jest niewskazane, a nawet
> zabroniona dla kobiet w ciąży.

Taaak, zarówno Chebel jak i Anonim to kobiety pełną w ciąży gębą.

16. Data: 2014-10-15 17:46:32

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 08:43, ZZZ pisze:

> Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
> [...]
> pożywienie ale od dzieciństwa mam skojarzenia z wątróbką smażoną
> - bleee niedobre :)
> Zjem 2-3 kawałeczki z jako takim zaangażowaniem i więcej już mi
> nie smakuje. Ten smak smażonej krwi odpycha.
> Kiedyś w obcym kraju, którego języka nie znałem zamówiłem
> u kelnera danie z dziczyzny. Z trudem zjadłem, zapisałem co to było
> a potem w słowniku znalazłem, że wątróbki z sarny.
> Dlatego jak widać dam radę zjeść, ale żeby bez takiego przymuszania
> się to nie mam pomysłu jak przyrządzić.
> Podsumowując powtórzę pytanie - masz pomysł jak je oswoić

Nie cierpiałem wątróbki serwowanej mi przez babcię i mamę, było to
paskudztwo, ale potem się zmieniło - nie potem jak dorosłem i wiadomo -
smaki się zmieniły, tylko jak (jeszcze jako dziecko, no dobra młodzież
15-letnia) usmażyłem wątróbkę sam: mama kupiła, oczyściła, oprószyła
mąką i... zwichnęła sobie nogę, ponieważ czasami się coś tam już w
kuchni bawiłem, to poprosiła mnie abym ją usmażył. Smażyłem ją wg niej
za krótko - wyszła mi bardzo krwista i wtedy mi po raz pierwszy
posmakowała. Teraz zawsze jadam tylko krwistą i mi bardzo smakuje.
Ale ja to w ogóle lubię tatara, metkę i inne surowizny ;)

W stadium wysmażonym wątróbka mi smakuje tylko w jednej postaci:
wysmażona mocno, rozdrobniona na małe kawałki (tak góra do 1 cm) i
wymieszana w konfiturą z czerwonej cebuli i podana na przykład na
chlebie tostowym po króciutkiej obróbce w tosterze.

GA

17. Data: 2014-10-15 17:48:24

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 13:37, bbjk pisze:

> Uwielbiam! Jeszcze trochę mam, a później znów będę szukać. Gdzie kupujesz?

Jeśli do Krakowa masz po drodze, to mogę Ci zdradzić gdzie bywa (dosyć
często bywa ale jednak nie jest stale dostępna) mielona wędzona papryka.

GA

18. Data: 2014-10-15 17:51:17

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-15 17:48, GalAnonim pisze:

> Jeśli do Krakowa masz po drodze, to mogę Ci zdradzić gdzie bywa (dosyć
> często bywa ale jednak nie jest stale dostępna) mielona wędzona papryka.

Zdradź. Najostrzejsza.
--
B.

19. Data: 2014-10-15 18:04:09

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.10.2014 17:51, bbjk pisze:

> Zdradź. Najostrzejsza.
Na Tomexie (wiem bo znam z osobistych zakupów) i podobno na Starym
Kleparzu 9znam tylko z opowieści) są sklepy węgierskie. Są w nich
węgierskie przyprawy, wędliny i marynaty (ogórki z kapustą, papryka z
kapustą, papryka z czosnkiem, całe główki kiszonej kapusty i inne tym
podobne). W każdy czwartek (przynajmniej na Tomexie) jest dostawa
świeżego towaru prosto z Węgier.

GA

20. Data: 2014-10-15 18:12:04

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-10-15 18:04, GalAnonim pisze:

> Na Tomexie (wiem bo znam z osobistych zakupów) i podobno na Starym
> Kleparzu 9znam tylko z opowieści) są sklepy węgierskie.

Dzięki, węgierskiej jeszcze nie kupowałam, ostra jest? Do tej pory albo
przywoziłam, albo przez internet.
--
B.

Czy tak bardzo Wam się nudziło?