Re: Kviat widzów TVN ?

Data: 2020-03-19 20:15:46
Temat: Re: Kviat widzów TVN ?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu czwartek, 19 marca 2020 14:34:12 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:

> Dlatego potrzebna jest (świadomość) Arya żeby ukatrupić Nocnego Króla.
> ---
> Nie da siem. Bo to byt wietrzny jak i my wszyscy.
> Kiedy ty w KOncu przestaniesz w bajki wierzyc
> i zwrocisz siem ku Prawdzie!? Albo Wiecznosc
> w szczesciu albo w nienawisci, placzu
> i zgrzytaniu zembami nie do zdarcia

Ale ja cię kocham miłością bliźniego człowieku, i ze względu na moje współodczuwanie
nieszczęść innych nie jest mi przyjemnie, jak się męczysz w swoich duchowych
rozterkach i lękach i zarażasz nimi innych zamiast rozpuścić intensywne negatywne
emocje w Białym Świetle i osiągnąć spokój Diamentowego Umysłu... to jest ten punkt
widzenia. Dlatego musisz mieć Świadomość Arya i polegać na (Diamentowej) Igle ;)