Re: Kwarantanna!!! :)

Data: 2020-03-17 12:38:24
Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: Kviat

W dniu 17.03.2020 o 08:52, XL pisze:

> Tak, dyrektor. Zaczynający swą karierę po wojnie nie z komuszego nadania,
> tylko z braku wykształconych nauczycieli. W szkółce w chacie z dwiema
> izbami i jednym piecem oraz szafą. Judym oświaty powojennej.

I dyrektor z komuszego nadania :)
Bla bla bla... jak prawaki wytykają komuś rodziców to jest ok, ale jak
same wpadają w swoją pułapkę, to potem bajki opowiadają, że akurat ich
dyrektorskie stanowisko, to wyjątek :):)
Ty już dobrze wiesz za co dostawało się dyrektorskie stanowiska. Byle
Judymomi powojennemu nie dawali, trzeba było zasłużyć.

I się wydało :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr