Re: Kwarantanna!!! :)

Data: 2020-03-17 21:15:20
Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: Kviat

W dniu 17.03.2020 o 18:47, XL pisze:

> Wypominają nie "rodziców", tylko żydolewackich morderców.

Bredzisz. Jak zwykle. Wypominają jak leci, po stanowiskach.
Wypominają komuś rodziców, a ich rodzice byli święci, pomimo tego, że
też byli dyrektorami albo zajmowali inne wysokie stanowiska. To debile
są i tyle. A potem szukają jakichś idiotycznych usprawiedliwień, że niby
to wiana nazwiska, czy inne brednie o żydowskim pochodzeniu.

> Takich, jak Izaak Stolzmann vel Kwaśniewski

Jesteś chora na głowę. I to poważnie.

> Mój Ojciec był z pochodzenia Czechem,

I co z tego? Ja pierdolę... Czesi też mieli swoich zbrodniarzy, tak jak
Polacy... wśród dowolnej narodowości znajdziesz zbrodniarzy, więc
przestań pierdolić swoją faszystowską mantrę, jakby narodowość cokolwiek
tłumaczyła.

> z serca i obywatelstwa Polakiem - i
> NIGDY by nie mordował ani nie prześladował Polskich Patriotów jak tatuś
> prezydenta, którego ty wybierałeś.

Jesteś chora na głowę. I to poważnie.

I wróć do sedna. W PRLu nie dawano byle komu stanowisk dyrektorskich,
więc nie bredź więcej o jakichś nazwiskach, bo to bez związku.
Córeczka dyrektora z czasów PRLu... a sama pluje na dzieci (i ich
rodziców) za stanowiska ich rodziców. Prawacko-katolska hipokryzja i
zakłamanie.
Obrzydliwe.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr