Kwasniewski o jablkach

121. Data: 2004-02-28 22:04:11

Temat: Re: Kwasniewski o jablkach
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c1qhdc$1nnk$1@mamut.aster.pl...

> ciach..........

> słodkiego
> >
> a kopernik byla kobieta ;-)
> wychodzi na to ze amazonscy indianie sa niezwykle inteligentni bo takich
> rzeczy do koszyka nie wkladaja
> ba, nawet koszyka nie maja........

No tak... typowa wege-logika... ;(
W tej dyskusji nie gramy w te same klocki. Nie rozumiesz - to trudno.
Dla mnie - EOT.

Krystyna

122. Data: 2004-02-28 22:16:19

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news:c1r2tn$kdn$1@inews.gazeta.pl...

> Jurek, moze jednak zrob sobie przerwe od internetu tak, jak radzi Czarny?
> Niby masz zero problemow ze zdrowiem, a tu takie "kfiatki".

no coz, jak nie masz nic ciekawego do powiedzenie ( a ostatnio coraz
czesciej Ci sie to zdarza) to szukasz jakiegos "kija" (nie wazne jaki, byle
by byl). Zdaje sie ze za "wycieczki" poza merytoryczne wrzucasz delikwentow
do KF-u? Ale dzieki Adamo trafilem na psw, i juz teraz wiem ze to jest
ulubiona "dzialalnosc" wegetarian, czyzby chec "wyczyszczenia horyzontu" ?,
bo wtedy "wege" smialo moga stwierdzic ze "...wegetarianizm zdobywa coraz
wieksze poparcie na swiecie..." to "glos " z psw. Fajny nie :)

a jezeli sens postu za trudny do zrozumienia, to zawsze mozesz zapytac. Nie
ma wstydu w pytaniu, no chyba ze prestiz nauczyciela akademickiego nie
pozwala.

Jurek

123. Data: 2004-02-29 09:37:32

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ale dzieki Adamo trafilem na psw, i juz teraz wiem ze to jest...

Tej, ale dlaczego mnie wrabiasz??? COś takiego może nie zostać mi darowane,
ja tylko rozszyfrowałem trudny skrót psw;)))

Pozdrawiam,
Adam

124. Data: 2004-02-29 09:38:17

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c1r38n$n91$1@news.onet.pl...

> No tak... typowa wege-logika... ;(
> W tej dyskusji nie gramy w te same klocki. Nie rozumiesz - to trudno.
> Dla mnie - EOT.

To Ty nie rozumiesz - to trudno.

Pozdrawiam,
Adam

125. Data: 2004-02-29 09:58:42

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tej, ale dlaczego mnie wrabiasz??? COś takiego może nie zostać mi
darowane,
> ja tylko rozszyfrowałem trudny skrót psw;)))

no przeciesz wege to kochaja wszelkie stworzenie (poza pszczola), czyzby
ludzie nie nalezeli to tych kochanych?

Jurek

126. Data: 2004-02-29 10:01:53

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> no przeciesz wege to kochaja wszelkie stworzenie (poza pszczola), czyzby
> ludzie nie nalezeli to tych kochanych?

Ja nie czytam psw m.in ze względu na działalność optymalnych misjonarzy.
Włąśnie zajrzałem na psw i co widzę?? nie wypowiem się lepiej.

Pozdrawiam,
Adam

127. Data: 2004-02-29 10:06:21

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> no to jak jest na DO???indeks glikemiczny nie ma znaczenia czy może wręcz
> przeciwnie?

No właśnie nie ma znaczenia i jednocześnie wręcz przeciwnie.

Pozdrawiam,
Adam

128. Data: 2004-02-29 10:12:30

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

129. Data: 2004-02-29 10:22:07

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tej, ale dlaczego mnie wrabiasz??? COś takiego może nie zostać mi
darowane,
> ja tylko rozszyfrowałem trudny skrót psw;)))

świadomie roznosisz zarazę po grupach i chcesz aby było ci to darowane??? :)
to może jeszcze rozszyfrujesz ten skrót
pl.sci.m......a
a gwarantuje ci nalot na ta grupę nowych optytrolli

130. Data: 2004-02-29 10:26:14

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie nie ma znaczenia i jednocześnie wręcz przeciwnie.

jedynym wytłumaczeniem tego jest to iż nie jesteśmy na diecie optymalnej
prze to nasze mózgi nie funkcjonują normalnie i nie możemy zrozumieć takiego
prostego faktu.a każdy optymalny to rozumie :)

MM?
zapijanie posilkow
[mm] mleko tluste?
sponiewierany miód