Kwasniewski o jablkach

11. Data: 2004-02-26 22:53:57

Temat: Re: Kwasniewski o jablkach
Od: "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolejny raz zapytam o źródło tej powyższej rewelacji.
>
> Pozdrawiam,
> Adam

Krysia ma spiskowa teorie dziejow. Widzisz - to jak ze schizofrenia
paranoidalna (najlepiej przytakiwac). Wszystkiemu winni sa farmaceuci na
uslugach koncernow (tylko co OIL ma do sprzedazy insuliny to nie wiem).
No i przesladuja biednych optymalnych....

Anka (zjadajaca ogromne ilosci jablek i jakos zyjaca do tej pory a nawet
chudnaca na tej wstretnej i niezdrowej diecie).

12. Data: 2004-02-26 22:56:41

Od: "Ola W." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten caly wywod to jakas totalna bzdura na resorach. Kwasniewskiemu jednak
> klepki sie poprzestawialy - dziwne te jego teorie (pewnie od diety - szare
> komorki wyzdychaly w procesie autodestrukcji). I wcale sie nie dziwie
lekarzom,
> ze uwazaja DO za idiotyzm...
> Anka

To prawda idiotyzm!!!
ola

13. Data: 2004-02-26 23:06:30

Od: "slawek" <slawekkonin@usuńwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
> Anka (zjadajaca ogromne ilosci jablek i jakos zyjaca do tej pory a nawet
> chudnaca na tej wstretnej i niezdrowej diecie).

fiu fiu ale co to za zycie a ttymbardziej chudnięcie ;)))

Slawek

14. Data: 2004-02-26 23:07:42

Od: "slawek" <slawekkonin@usuńwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola W." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> lekarzom,
>
> To prawda idiotyzm!!!
> ola

Nio pewnie jak odchudzanie przy BMI 22 ;)))))

Slawek

15. Data: 2004-02-26 23:08:12

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"slawek" <slawekkonin@usuńwp.pl> wrote in message

> Użytkownik "Ola W." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> jednak
> szare

> Nio pewnie jak odchudzanie przy BMI 22 ;)))))

ale nikt nie twierdzil ze Ola chce sie odchudzac, chce tylko zachowac dobra
forme i lekko wymodelowac sylwetke, ja tam ja rozumiem:-)))
nie oszukujmy sie zyjemy w swiecie wieszakow:-)

pozdrawiam
aducha co nadal wazy 54 kg i jest w buraczkowym blogostanie

16. Data: 2004-02-26 23:12:08

Od: "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości
> >

> fiu fiu ale co to za zycie a ttymbardziej chudnięcie ;)))
>
> Slawek

Ale co to zycie byloby warte _bez_ jablek?
Tak to przynajmniej jablka wnosza "swiatlo" w ponura, szara i beznadziejna
rzeczywistosc.
Zreszta - ponoc co niezdrowe to najbardziej smakuje. A wiec - jablka gora!
;))))))))

Anka

17. Data: 2004-02-26 23:16:43

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c1lsdo$114a$1@mamut.aster.pl...

> "Sowa" <m...@b...pl> wrote in message

> otoz to....:-)
> poza tym jabluszko idealnie sie nadawalo na takie tricki kulturowe:
> bo pospolite, duzo go bylo
> bo uadne czerwoniutkie a tu nagle w srodku zly robaczek
> :-)))

Jaki tam robaczek, nie zapominaj, że do zjedzenia jabłka namawiał
Ewę wąż. A czym się charakteryzuje ta gadzina? No właśnie, świetnie
mu idzie producja jadu, czyli trucizny, a więc wąż jest specjalistą
od trucia... :)
I w alegorii biblijnej to akurat właśnie wąż, a nie inne (czyt. niejadowite
wierzę) podaje owoc (symboliczne jabłko) Ewie. Nietrudno ten rebus
zrozumieć, jeśli się chce.
Ciekawy tylko w tym kontekście jest symbol medycyny - wąż z kielichem
(napełniony jadem?)... ;)

Eee tam, już Ci nie wierzę, aducha kłamczucha... ;)
Na pewno podjadasz mężowi ten smalczyk :)

Krystyna

18. Data: 2004-02-26 23:19:15

Od: "slawek" <slawekkonin@usuńwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> napisał w
wiadomości news:c1lua0$1418$1@mamut.aster.pl...

> ale nikt nie twierdzil ze Ola chce sie odchudzac,

no jak ? sama pisała ze jej się "szafa" zaczyna tworzyć ;) i ma kilka kilo
do .....;)

chce tylko zachowac dobra
> forme i lekko wymodelowac sylwetke, ja tam ja rozumiem:-)))
> nie oszukujmy sie zyjemy w swiecie wieszakow:-)

ja też chce zachowac takową sylwetkę choc muszem przyznać mam wiele pokus
tz. np. kilka par spodni o 4 numery za duże wiszą na WIESZAKACH w szafie i
nie bardzo mam je jak załozyć ;)

Slawek

19. Data: 2004-02-27 05:54:19

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:c1lt13$t8r$1@opal.futuro.pl pisze:

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:c1lsor$8il$1@news.onet.pl...

> Kolejny raz zapytam o źródło tej powyższej rewelacji.

Morgano?

20. Data: 2004-02-27 07:58:01

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:6bfe.00000178.403e7904@newsgate.onet.pl...

> Krysia ma spiskowa teorie dziejow.

nie tylko Krysia:(

> [...]
> uslugach koncernow (tylko co OIL ma do sprzedazy insuliny to nie wiem).
> No i przesladuja biednych optymalnych....

To (spisek cyklistów należących do mafii farmaceutycznej) już dawno
zauważyłem;)))
Takie mity wyssane z palca bardzo podbudowują mitologię optymalną. Można do
tego dodać takie naukowe źródła jak "Nexus" czy potwornie żałosny program na
TVN "Strefa 11" ;)))

> Anka (zjadajaca ogromne ilosci jablek i jakos zyjaca do tej pory a nawet
> chudnaca na tej wstretnej i niezdrowej diecie).

Kłamiesz i już!! Umrzesz jutro jak nie przestaniesz jeść te paskudne
jabłka!!!

Pozdrawiam,
Adam

MM?