Kwasniewski o jablkach

41. Data: 2004-02-27 09:48:32

Temat: Re: Kwasniewski o jablkach
Od: Marcin Wojtynski <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adamo 2." <a...@c...com> writes:

> [...]
> Trzeba WIEDZIEĆ! Trzeba mieć wiedze! jak się nie ma wiedzy, to nie powinno
> się bełkotać!
> Wie się tylko wtedy gdy jest olej w głowie......"
>
> "Nie wolno wtedy mieć poglądów, trzeba mieć wiedzę. Optymalni mają w głowach
> porozjaśniane i mają wiedzę i wiedzą, że jeźli im się powie coś, co jest
> oparte o wiedzę to będą popierać...."
>
> "wątroba szybko się wymienia - wątróbki są dobre!"
>
> "...złe żywienie powoduje, że narząd, czy człowiek jest m dobre żywienie, że
> jest
> mały, złe powoduje, że jest duży i że szybko się starzeje i szybko

Dla tych co nie słyszeli tego podpowiem że warto bo jest tam jeszcze wiele
nawet fajniejszych tekstow :))

Marcin

42. Data: 2004-02-27 09:50:17

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński ( m...@p...gazeta.blah ) wrote
:

> "Ty zmiazdzysz mu glowe, a on zmiazdzy ci piete."

Niskich lotów wypowiedź, ale cóż...można się było spodziewać.
Pzdr.
Iwona

43. Data: 2004-02-27 10:15:48

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona" <i...@W...pl> wrote in message

> Wiesz, trochę już latek minęło od tamtego czasu...Mówiła m.in. o
> nadkwasocie, wrzodach, zapaleniu trzustki, jelit i coś tam jeszcze...

hmm, z tego co ja wiem to jablka powoduja zwiekszone wydzielanie kwasow w
zoladku,ale dla zdrowej osoby nie ma to najmniejszego znaczenia.....
dla wrzodowcow jablka tak jak kazda surowizna jest raczej odradzana....

pzdr
aducha

44. Data: 2004-02-27 10:18:55

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Iwona" <i...@W...pl> napisał w wiadomości

> czują po zjedzeniu jabłek i dlatego ich unikają - szczególnie surowych.
>
> Ja i moja koleżanka zauważyłyśmy, że zawsze wkrótce po zjedzeniu jabłka
> pojawia się uczucie głodu. Długo nie rozumiałyśmy dlaczego.
> A to zwykły pik insulinowy.

krysiu, od dziecka cierpie na nadczynnosc trzustki i zwiazana z tym
hipoglikemia, jedna z diet stabilizacyjnych jest dieta jablkowa

pzdr
aducha

45. Data: 2004-02-27 10:41:28

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jabłka),
>

> kwasniewski sie nie myli !!! a jego żarty wiele osób bierze na poważnie i
> traktuje jako naukową prawde.
> Zartowniś z tego naszego doktora:))

Byłem na kilku spotkaniach, w tym jednym szkoleniowym, kameralnym.
Doktor ma lekko kpiący styl wypowiedzi. Może ma w tym cel wyeliminowania ze
stosowania DO ponuraków. Po co się z nimi męczyć? :)

> też
>
> czyli jednak dietetyka istniała i rozwijała sie tylko w innej formii niz
ta
> komercyjna wspólczesna

Można by to było nazwać dietetyką intuicyjną.

> dlaczgo odbierasz wytykanie głupoty i błedów kwasniewskiego jako atak na
> swoja osobe :)

Ja nie traktuję niczyich wypowiedzi jako ataku na mnie, czy na kogokolwiek
innego. Traktuję jako obnażanie swojego umysłu przez piszacego. To samo
dotyczy Ciebie.

> hmm poczucia humoru mowisz :)
> napisz nam gdzie jeszcze w swoich dziełach kwasniewski zartuje a gdzie
pisze
> powaznie
> czy gdy pisze ,ze najlepszym paliwem dla naszego mozgu jest tłuszcz

Poproszę o cytat. Nie znam tej wypowiedzi. Kwaśniewski twierdzi, że
najlepszym paliwem dla mózgu i serca są związki wysokoenergetyczne. Ani nie
kwasy tłuszczowe, ani tym bardziej nie tłuszcz.

to pisze
> powaznie czy zartuje.mi sie wydaje ,ze zartuje

To chyba Ty żartujesz.

tylko niestety niektórym
> osobom kończy sie poczucie humoru i biora te jego rewelacje na powaznie.

Myślę, że więcej jest różnych mitów w obiegu, niż rzeczywistych wypowiedzi
Kwaśniewskiego. Takim przykładem jest Twoja wypowiedź.

> jak sam zauwazyłes rozumienie teori jana kwasniewskiego w duzej mierze
> zalezy od poczucia humoru a w mniejszej od przygotowania merytorycznego w
> zakresie dietetyki i biochemii.

Poniekąd masz rację. Poczucie humoru związane jest z inteligencją.

> idac dalej twoim tokiem myslenia mozna dojsc do wniosku ,z ze to poziom
> poczucia humoru decyduje o tym czy jest sie na diecie optymalnej czy tez
nie

Tak by to wynikało :))))

Pozdrawiam
Leszek

46. Data: 2004-02-27 11:03:06

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poniekąd masz rację. Poczucie humoru związane jest z inteligencją.

> nie
>
> Tak by to wynikało :))))

czy insynuujesz ze z diety optymalnej korzystaja ludzie wylacznie
inteligentni?

aducha

47. Data: 2004-02-27 12:02:43

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz racje Krysiu.
> Lekarz kazal przytakiwac, wiec tak czynie...

w sumie to bardzo smutne, bo to wg "lokalnego autorytetu" optymalni powinni
miec problemy z "mozgiem"(podobno sie kurczy), a tu prosze nieoptymalny i
lekarz uusi mu mowic co mu wolno a czego nie :(

Jurek

48. Data: 2004-02-27 12:04:27

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W optybiblii pewnie jest.

czytujesz do poduszki?

Jurek

49. Data: 2004-02-27 12:07:59

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> beznadziejna
> gora!

> mnóstwo
>
> dokladnie jakim??
>
> I tak nie chciało
> gastrolog...
>
> i co dokladnie powiedzial???

Iwona wrzuc na forum nagranie z tej rozmowy bo inaczej bedzie klops :(,
oczywiscie musi byc potwierdzona przez komornika, ksiedza, I sekretarza no i
moze jeszcze jaki prokurato by sie przydal?

Jurek

50. Data: 2004-02-27 12:09:06

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hmm, z tego co ja wiem to jablka powoduja zwiekszone wydzielanie kwasow w
> zoladku,ale dla zdrowej osoby nie ma to najmniejszego znaczenia.....
> dla wrzodowcow jablka tak jak kazda surowizna jest raczej odradzana....

a wiec nie sa juz tak bardzo "super i extra"?

Jurek

MM?
zapijanie posilkow
[mm] mleko tluste?