Kwiaty od bylego

41. Data: 2009-10-13 13:24:58

Temat: Re: Kwiaty od bylego
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 14:58, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
Hanka pisze:
> no pewnie! una!

Jassne.
Teraz masz na kogo wine zwalic, tak?
:)

42. Data: 2009-10-13 13:39:26

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 14:59, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> Rozumiem z tego tyle, że wyjaśniasz jak doszło do radosnego
> odkrycia "ameryki"... oraz jak wiele to dla ciebie znaczy... ;)
>
> W sumie ok. 40% mężczyzn posiada umysłowość androgyniczną.
>
> Zauważ, że taka umysłowość "w rękach" mężczyzny jest o tyle
> ~niebezpieczna, że poza rozbawieniem na widok analfabetyzmu
> emocjonalnego niektórych mężczyzn, potrafi być równie bezlitosna
> w konfrontacji z głupotą i wszystkowiedzącą_krótkowzrocznością
> pielęgnowaną przez [niektóre] kobiety.
>
> PS: oczywiście witamy, witamy panią w "ameryce"! ;D

> [...]
Toś mnie zastrzeliło.... :(
Nie będę udawała, że wiem co masz tu na myśli...bo nie wiem...co mam
szyć byle co?!... nie w moim stylu.
Jak chcesz to przetłumacz jaśniej.
Cos mi się zdaje, o ile rzeczywiście jesteś koleżanką - to chyba się
znamy. Znam tylko jedną taką kobiete, która powala mnie na kolana
swoim intelektem ...jej imie zaczyna się na A
Natomiast jak się pomyliłam.... to lepiej
Józefinka :)

Ps. Pisząc o estriolach i progesteronach , miałam na myśli kobiecy
sposób myślenia. Androgeny i testosteron odniosłam do typowo męskiego
punktu widzenia sprawy. Może Ty za głęboko mnie pojęłaś(łeś).

43. Data: 2009-10-13 13:45:18

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Józefinka pisze:

> [...]
> swoim intelektem ...jej imie zaczyna się na A
> Natomiast jak się pomyliłam.... to lepiej

CB to facet, nie obawiaj się.
A nawet taki NADfacet. ;)

Ewa

44. Data: 2009-10-13 13:55:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Jassne.
> Teraz masz na kogo wine zwalic, tak?
> :)

panna młoda winna panna młoda winna
pooocałooować goo poowinna!
:)

45. Data: 2009-10-13 14:01:38

Od: zielski <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2009 14:58:52 +0200, tren R napisał(a):

[...]
> no tak, jesteście takie właśnie normalnie najnormalniejsze :)

"Ale o co chodzi? Co ja zrobiłem."
"Domyśl się!"

Przykład normalnej i zdrowej komunikacji. Domyśl się....
--
Paweł Zioło http://my.opera.com/zielski

46. Data: 2009-10-13 14:12:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobacz to:
http://www.crossdressing.pl/main.php?lv3_id=668&lv1_
id=9&lv2_id=5&lang=pl

--
CB

Użytkownik "Józefinka" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
a.googlegroups.com...

47. Data: 2009-10-13 14:18:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no tak, jesteście takie właśnie normalnie najnormalniejsze :)

A nie, ja takich sygnałów nie uprawiam, aczkolwiek znam i rozumiem. Ja
tam zwykle walę prosto z mostu, a i tak nie zawsze efekt jest
zadowalający. ;)

Ewa

48. Data: 2009-10-13 14:18:41

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" napisał:

> [...]
> emocjonalnego niektórych mężczyzn, potrafi być równie bezlitosna
> w konfrontacji z głupotą i wszystkowiedzącą_krótkowzrocznością

No niestety ;) Trzeba mocno się starać, żeby utrzymać bardzo wysokie
standardy, tak aby potem od takiego nie dostać epitetem w stylu "te
interesujące cechy to tylko syf na sztancy, który opada, kiedy mocniej
walnąć" :)))

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

49. Data: 2009-10-13 14:39:23

Od: Józefinka <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 16:12, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> Zobacz to:http://www.crossdressing.pl/main.php?lv3_id=668&l
v1_id=9&lv2_id=5&lan...

> --
> CB

Fajowy teścik ....podrzuć mi jeszcze :) plyzzz

Mi wyszło tak :

Skala męskości: 55/120

Skala kobiecości: 83/120

Różnica płciowa (różnica męskości i kobiecości): 28/120
No ci powiem ...jestem nad podziw męęęęska :

Józefinka :) 83%esro. 55% testo.

ps. zagadzam się z teorią...ciekawi mnie jak Tobie wyszło ;)

50. Data: 2009-10-13 14:44:29

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym teście mój wynik to:
M: 86/120
K: 86/120

Ha! Chyba jestem nieco bardziej kobiecy od ciebie. ;)

--
CB

Użytkownik "Józefinka" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
c.googlegroups.com...

Mi wyszło tak :

Skala męskości: 55/120

Skala kobiecości: 83/120

[...]
ps. zagadzam się z teorią...ciekawi mnie jak Tobie wyszło ;)

Dla XLki
Re: Zmarł wielki Irving Gelfand
antysemityzm
Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.