Re: Kwitnacy balkon

From: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Kwitnacy balkon
Date: Tue, 4 Apr 2000 12:03:44 +0200

Jesli chodzi o sadzonki petunii i jej odmian (surfinia, caskadia, million
bells) to ja zaopatruje sie w Warszundzie przy ul. Modlinskiej obok
Florpaku. Sa tam tez i pelargonie i niecierpki. Jest tam dosc duzy wybor i
jakosc uwazam, bardzo dobra (mocne, pieknie kwitna i jesli jeszcze nie maja
kwiatow to z kolorem sprzedawcy Cie nie oszukaja), ale jeszcze musisz
troszke poczekac. Jest jeszcze ponoc jakis sklep ogrodniczy pod W-wa w
Wieliszewie. Jest tam ponoc tanio jak barszcz. Kupa roznosci ogrodowych i
doniczkowych (35 cm kwitnaca cytryna w cenie 7,5 PLN)
Co do wysiewu to zalezy co, ale generalnie od lutego do konca kwietnia.
Wychodzi taniej ale czesto sie mozna naciac na nasionach. Jepiej kup w tym
roku sadzonki i zbieraj nasiona po przekwitnieciu kwiatow, a w przyszlym
roku bedziesz mogla sobie wysiac. Jesli wzejdzie 50% to i tak za darmo. Moj
tesc, choc zna sie na kwiatach tyle co ja na balecie, posial swojskie
nasiona peunii, surfinii, niecierpka, nemezji i maciejki. O dziwo wzeszly.
Co do ziemi to jest specjalna do surfinii, ale jesli chcesz miec rozne
rosliny to kup uniwersalna. Wazne aby czesto nawozic, sa okropnie zarloczne.

Użytkownik Aga <m...@i...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ccd99$n6b$...@h...uw.edu.pl...