Kwitnie tulipanowiec :)

1. Data: 2006-06-17 10:21:52

Temat: Kwitnie tulipanowiec :)
Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :) Muszę podzielić się radością- zakwitł mi tulipanowiec. Nawet nie
wiedziałam, że mi to w tym roku 'grozi'. Na razie jest rozwinięty tylko
jeden kwiat, ale pąków jest sporo. Co dla mnie dziwne, są one nie na
szczytach najwyższych gałęzi, ale głównie w połowie wysokości korony i od
cieplejszej, bardziej zacisznej strony - nad skalniakiem.

Z pozdrowieniami, Maria (cała w skowronkach :)]

2. Data: 2006-06-17 10:24:05

Temat: Re: Kwitnie tulipanowiec :)
Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałem kwiaty tulipanowca i na dolnych gałęziach... (obok pałacu w
Baranowie Sandomierskim)

Marek
Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał w
wiadomości news:e70l4o$8hk$1@atlantis.news.tpi.pl...

3. Data: 2006-06-17 10:28:00

Od: "bhg" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał(a):

> [...]
> cieplejszej, bardziej zacisznej strony - nad skalniakiem.
>
> Z pozdrowieniami, Maria (cała w skowronkach :)]

Gratuluję i zazdroszczę. A ile ona ma lat i czy to "zwykły" tulipanowiec czy
szczepiona odmiana (szczepione kwoitną wcześniej podobno)? Mój ma ok. 10 lat
i ciągle nie kwitnie...

4. Data: 2006-06-17 10:43:32

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bhg" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
czy
> szczepiona odmiana (szczepione kwoitną wcześniej podobno)? Mój ma ok. 10

To zwykły tulipanowiec, a ma jakieś 7-8 lat. W dodatku w rok po posadzeniu
został obgryziony przez naszego psa. Odbił z boku. Potem obmarzł i znowu
odbił. Czyli jest po wielu przejściach, a jednak :-).

Z pozdrowieniami, Maria

5. Data: 2006-06-17 11:00:20

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zwykły tulipanowiec, a ma jakieś 7-8 lat. W dodatku w rok po posadzeniu
> został obgryziony przez naszego psa. Odbił z boku. Potem obmarzł i znowu
> odbił. Czyli jest po wielu przejściach, a jednak :-).
Mario - skowronki uzasadnione.Fajnie masz, u mnie taki lichy w tym roku, ledwo
zipie. Mało lisci i malutkie, jak go kupiłam to lepiej wyglądał.
Grazyna

6. Data: 2006-06-17 11:27:15

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agrazka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mario - skowronki uzasadnione.
:-) "Ja to się cieszę byle czym..."

> Fajnie masz, u mnie taki lichy w tym roku, ledwo
> zipie. Mało lisci i malutkie, jak go kupiłam to lepiej wyglądał.

Moja znajoma miała o wiele starszego i większego. Zmarzł tej zimy i nie
zobaczyła wcale kwiatów.
U mnie chyba padł złotokap pospolity. Całe szczęście, że prukowca rosnącego
obok nie ruszyło.

Z pozdrowieniami, Maria

7. Data: 2006-06-17 11:30:55

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Widziałem kwiaty tulipanowca i na dolnych gałęziach... (obok pałacu w
> Baranowie Sandomierskim)

Ja nie napisałam, że to coś nadzwyczajnego, ale ja spodziewałam się kwiatów
raczej na najdorodniejszych gałęziach.

Z pozdrowieniami, Maria

8. Data: 2006-06-17 12:06:55

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tu są pospieszne zdjęcia pierwszych dwóch kwiatów:
http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=255

Z pozdrowieniami, Maria

9. Data: 2006-06-17 13:13:35

Od: "bluszcz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał

>A tu są pospieszne zdjęcia pierwszych dwóch kwiatów:
> http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=255

Ładne, a jak wysokie jest drzewo, w jakim miejscu rośnie?
--
pzdr
bluszcz

10. Data: 2006-06-17 13:33:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> napisał w
wiadomości news:e70rd6$4lj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> A tu są pospieszne zdjęcia pierwszych dwóch kwiatów:
> http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=255

Bardzo oryginalne...dla mnie ładniejsze od magnolii:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

ktoś tu coś kupował - www.e-ogrody.com/sklep ?