Re: L'Oreal ReFinish i Renoviste

Data: 2007-11-23 18:38:54
Temat: Re: L'Oreal ReFinish i Renoviste
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
news:fi6piv$kvs$3@inews.gazeta.pl...

> brzmi interesująco. ja mam skrajnie tłustą ze skłonnością do
> suszenia się, głównie w sezonie grzewczym. takie dwa w jednym...

Ja mam teraz taka mieszana cere, kiedys mialam bardzo sucha, pozniej
dostalam jakiegos zapalenia lojotokowego i bez lekow sie nie obeszlo
naturalnie, ale z calej serii kosmetykow, ktore wtedy mi polecano to seria
Aknicare byla najlepsza. Tego zelu uzywam do dzis, krem tez sobie chwale,
ale na upalne lato, bo bardzo matuje wiec nadaje sie na typowo tlusta cere
lub ew. w sezonie letnim. Czasem sobie zapodam jakas mikrodermabrazje, kwas
migdalowy, ale widze ze dzieki temu zelowi twarz dluzej zachowuje te
wlasciwosci. Peeling l'oreala refinish tez polecam, bradzo ostry, minutke
masujesz i czujesz od razu rozniece.

--
pozdr,
ewka