L-karnityna i odchudzanie.

1. Data: 2002-05-19 19:01:56

Temat: L-karnityna i odchudzanie.
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeśli będę sobie łykała po dwie tabletki dziennie (tak jak jest
napisane na opakowaniu), połączę to z sensowną dietą (ale z dietą, a nie
z głodzeniem się) i ćwiczeniami, to nie zrobię sobie krzywdy? Wiem, że
po L-karnitynie możliwy jest efekt jo-jo, ale chyba przy założeniu
przejścia na zdrowszy tryb życia (czyli znów - sensowne odżywanie +
ruch) to mi nie grozi, prawda?
Aha - czy L-karnityna nie pogryzie się aby z pigułkami
antykoncepcyjnymi?

--
Kami (co dużo pyta, bo się odchudza)
____________________________________

2. Data: 2002-05-19 21:36:16

Temat: Re: L-karnityna i odchudzanie.
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...
Czy jeśli będę sobie łykała po dwie tabletki dziennie (tak jak Wiem, że
po L-karnitynie możliwy jest efekt jo-jo,

Poczytaj sobie stronę
http://www.cyfronet.krakow.pl/rowery/

Jest tam art. Z "Medycyny po dyplomie" m.inn. na temat środków
wspomagających spalanie tłuszczy.

3. Data: 2002-05-20 13:59:02

Od: "Ewelina Kadyła" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ruch) to mi nie grozi, prawda?
>Aha - czy L-karnityna nie pogryzie się aby z pigułkami

Nie polecam L-karnityny. Ja stosowalam przez dlugi czas + dieta + trening
silowy i aerobowy, a efekty byly naprawde niewielkie. Bralam 3-4 tabletki
dziennie l-karnityny Olimpu. Niestety sporo jest takich opnii, ze
l-karnityna dziala, ale trzeba jej brac duzo, duzo wiecej niz zalecaja
producenci, co jest nie adekwatne do bardzo wysokiej ceny preparatu, a przy
okazji skutki sa srednio satysfakcjonujace. L-karnityna nie wplynie na
spalanie tluszczu, jesli nie dolozysz do tego sporej (!!!) dawki wysilku
fiz. Ponoc stosuje sie ja do podwyzszenia wydolnosci organizmu podczas
treningu, ale - przynajmniej w moim przypadku - nie zaobserwowalam jakis
wyraznych efektow pod tym wzgledem.

pozdrawiam
Ewelina

Dzieciak połknął mały przedmiot