Strona główna Grupy pl.sci.psychologia LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy? Re: LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?

Re: LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?

Data: 2019-12-14 10:42:36
Temat: Re: LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
Od: Kviat

W dniu 13.12.2019 o 23:27, m...@g...com pisze:
> Kviat -masz jeden problem

I nie tylko ja.

> ktorego w dyskursie ze mna jak slepiec olsniony/oslepiony swoim rozumieniem spraw
nie widzisz bo skad masz o tym wiedziec?

Większość cywilizowanego świata widzi problem z religiantami. Ja też go
widzę. Więc nie pisz zaślepiony religiancie, że nie widzę, bo widzę.

> Chrzescijanstwo/Chrystianizm to nie religia.

LOL :)
To nie pierwszy raz, gdy jakiś nieuk próbuje nieudolnie zmieniać
znaczenie pojęć. U was wszystko jest odwrotnie niż u normalnych ludzi.
Nawołujecie do nienawiści i równocześnie pieprzycie farmazony o miłości
bliźniego. Wasz bóg eksterminuje całą populację, łącznie ze zwierzętami
(a te za co?), przygląda się bezczynnie jak ludzie mordują innych ludzi
w obozach koncentracyjnych, jak pedofile w sutannach (przedstawiciele
boga, sic!) gwałcą dzieci, ale twierdzicie, że jego dobroć jest
nieskończona.
I tak w kółko :)

> Rzymski/grecki-katolicyzm, ewangelicyzm, anglikanizm, prawoslawie, buddyzm,
judaizm, mahometanizm i wiele innych to religie ale nie Chrzescijanstwo. POwinienes
to wiedziec.

Powinieneś wiedzieć, że normalnych ludzi wasze kłótnie o kolor
skrzydełek aniołków nie interesują. To, że dzielicie się na mniejsze
sekty i walczycie ze sobą, bo nie możecie się dogadać, to wasza sprawa.
A nie możecie się dogadać, bo sami się gubicie w tych bredniach, które
wymyślacie.

> Reszta to tylko twoje zacietrzewienie, na punkcie religii w ogole

LOL :)
Na punkcie religii, to ty jesteś zacietrzewiony.
Nikt nie jest bardziej zacietrzewiony na punkcie religii, niż fanatyk
religijny.

> albo tylko moze katolikow bo wielu "tutejszych" ma z nimi problem na zasadzie
koszul bliskich cialu itd... POtrafisz okreslic z jakimi religiami i ich wyznawcami
masz problem i dlaczego? :)

A czego do tej pory nie zrozumiałeś?
A dlaczego, to też ci pisałem wielokrotnie: zajrzyj do podręczników
historii, otwórz oczy i rozejrzyj się, to się dowiesz dlaczego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr