Łamliwe paznokcie

1. Data: 2002-07-23 13:01:34

Temat: Łamliwe paznokcie
Od: "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić?

1. Data: 2002-07-23 13:04:56

Temat: Re: Łamliwe paznokcie
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> napisał

> Co zrobić?

Jeśli wyczerpiesz arsenał wszystkich odżywek, lakierów, mazideł i zmian
diety i to nie podziała na Twoje paznokcie (tak jak na moje nie podziałało)
to polecam tipsy.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2002-07-23 13:21:38

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jeśli wyczerpiesz arsenał wszystkich odżywek, lakierów, mazideł i zmian
> diety i to nie podziała na Twoje paznokcie (tak jak na moje nie

a ja nieustannie i wciaz bede polecac lykanie tabletek ze skrzypu z
witaminami.:)))
zaryzykowalam i efekty sa!

pozdr.
L.

1. Data: 2002-07-23 13:33:13

Od: "Anetta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

Ja tez polecam tabletki ze skrzypu polnego.
Albo jeszcze taki preparat Merz Special - po 1 pudeleczku wszystko bylo ok.

Anetta

1. Data: 2002-07-23 13:45:32

Od: "Ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> napisał w wiadomości
> Co zrobić?

U mnie byl to objaw odwapnienia. Pomoglo lykanie tabletek Vitrum
Calcium. Czy pijesz duzo jogurtow? E.

1. Data: 2002-07-23 13:58:10

Od: "Reniaszka " <r...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

magda <m...@a...pol.lublin.pl> napisał(a):

> Co zrobić?
>
> Przede wszystkim zadbac od srodka - tj. jesc np Silice lub skrzyp w
tabletakch (ale trzeba uzbroic sie w cierpliwosc, bo to musi potrwac). Poza
tym dobra jest odzywka Sally Hansen Triple Strong, mi wzmocnila paznokcie,
ktoe sie rozdwajaly i lamaly. Polecam.

1. Data: 2002-07-23 16:25:00

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anetta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [ciach]
>
> Ja tez polecam tabletki ze skrzypu polnego.
> Albo jeszcze taki preparat Merz Special - po 1 pudeleczku wszystko bylo
ok.

Naprawdę skuteczny jest też H-pantoten!!! Nie zażywam tych drażetek już od 3
miesięcy a paznokcie mam silne jak nigdy dotąd. Dodatkowo (jak to z takimi
preparatami bywa) działa wzmacniająco na włosy. Ale skrzyp polny o ile mi
wiadomo jest dużo tańszy...

Anastazja

1. Data: 2002-07-23 17:52:41

Temat: Odp: Łamliwe paznokcie
Od: "Zielona" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda <m...@a...pol.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ahjk3h$6n6$...@n...lublin.pl...
> Co zrobić?

Tym razem mogę z czystym sumieniem polecić Avon ;-).

Kup sobie odżywkę (nie lakier) Nail experts strong results.
Doskonale "leczy" zniszczone, łamliwe paznokcie. Wyrównuje płytkę i
poprawia koloryt.
Już po tygodniu widać znakomite efekty. Tylko oczywiście w tym czasie
trzeba zrezygnować z lakierów.
Aha, oczywiście doskonała do paznokci stóp.
--
pzdr
Zielona

1. Data: 2002-07-24 01:29:35

Od: "::: Solana :::" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <g...@h...pl> skrev i meddelandet
> [...]
zmian
> diety i to nie podziała na Twoje paznokcie (tak jak na moje nie

Czesc! Chodzi o efekt estetyczny czy ochrone ich? Czy taki lamliwy
paznokiec nie zniszczy sie od tipsow, klejow, koniecznosci ich
uzupelniania, itd?

Pozdrawiam,
Magda, nigdy nie uzywajaca tego wynalazku ;-)

1. Data: 2002-07-24 08:04:28

Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anastazja napisał/a :

> [...]
>preparatami bywa) działa wzmacniająco na włosy. Ale skrzyp polny o ile mi

A ja, jak używałam tego preparatu, to wręcz "kwitłam" :-((( na twarzy.
Okropność.
--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH