Re: Lapidarne ogłoszenia sprzedaży mieszkań

From: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Lapidarne ogłoszenia sprzedaży mieszkań
Date: Thu, 11 Feb 2010 19:51:12 +0100

W dniu 2010-02-11 16:53, Wojciech Zawadzki pisze:
> Czołem,
>
> Od tygodnia rozglądam się z kupnem mieszkania (w tych kwestiach jestem
> zielony).
> Nie mogę zrozumieć czemu ludzie sprzedający nieruchomości na które
> zarabia sią latami dają opisy jakby oddawali psa:
> "ciepłe, miłe, polecam"
> Nie spotkałem ogłoszenia po którym nie miałbym pytań (oprócz tych
> niedorzecznych). Jeśli coś jest niedopowiedziane to przy kontakcie
> wychodzi że to słaba strona.
> Każdy ma telefon z aparatem a umieszczają 3 zdjęcia łóżka i stołu.
> [...]

Ludzie nie są leniwi - są skrajnie nieświadomi. Im sie wydaje, że jak
ktoś będzie zainteresowany to przyjdzie i sam zobaczy. Nie mają pojęcia
o tym jak duża jest konkurencja. Najprawdopodobniej w ich rodzinie oni
jedni sprzedają mieszkanie i w głowie im się nie mieści, że jest jakoś
tego szczególnie dużo na rynku. Inna sprawa to pewnie niemoc handlowa
;-) brak umiejętności stworzenia podstawowej informacji.

Z drugiej strony powiedz mi gdzie Ty tego szukasz, bo czasami na
szybko.pl są naprawdę dobrze opisane mieszkania.

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?