Łazanki z kapustą

1. Data: 2002-11-06 18:25:47

Temat: Łazanki z kapustą
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić, po prostu ugotować kapustę i łazanki i wymieszać?
Czegoś brak.....
Poradźcie proszę

1. Data: 2002-11-06 18:47:13

Temat: Re: Łazanki z kapustą
Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zrobić, po prostu ugotować kapustę i łazanki i wymieszać?
> Czegoś brak.....
> Poradźcie proszę

kapuste poszatkowac, posolic, zalac woda, obgotowac az zmieknie, na masle
zeszklic cebule, dodac do kapusty (mozna zrobic z grzybami, wtedy wraz z
cebyla dodac posiekane grzyby), zmieszac wszytsko razem dusic jeszcze zeby
przeszo sie smakiem.

jeszzce lepsze jest jak doda sie to tego troche podsmazonej kielbasy, boczku

mozna tez zrobic z kiszonej kapusty (tylko kapuste trzeba odcisnac z soku
(pozniej w trakcie gotowania mozna dolac soku jesli bedzie zbyt malo
kwasna), lub np pol na pol - surowa i kiszona

doprawic wszytsko sola, pieprzem, idrobina maggi

Marta

1. Data: 2002-11-06 20:34:08

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kwasna), lub np pol na pol - surowa i kiszona
>
> doprawic wszytsko sola, pieprzem, idrobina maggi

Serdeczne dzięki przystępuję do gotowania, mam do pani sentyment moja córka
ma takie samo imię, dziękuję jeszcze raz

1. Data: 2002-11-06 20:43:07

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serdeczne dzięki przystępuję do gotowania, mam do pani sentyment moja
córka
> ma takie samo imię, dziękuję jeszcze raz

Hihi, prosze bardzo :)
Smacznego :)

Marta

1. Data: 2002-11-06 22:06:43

Od: "Paweł Braty" <p...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Skorzystałem z Pani przepisu. Niebo w gębie.

Pozdrawiam,

Paweł

1. Data: 2002-11-07 06:21:12

Od: "sMOCZYCA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy lepsze są pół na pół kwaśna ze świeżą? czy lepsze z samej kiszonej

1. Data: 2002-11-08 09:31:35

Od: "Anna G." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sMOCZYCA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> czy lepsze są pół na pół kwaśna ze świeżą? czy lepsze z samej kiszonej
ja robię z samej kiszonej, ale za to z pieczarkami lub grzybkami (zalezy co
aktualnie posiadam).
pozdrawiam
Anka

--
www.aniatg.republika.pl

1. Data: 2002-11-09 09:35:15

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy lepsze są pół na pół kwaśna ze świeżą? czy lepsze z samej kiszonej

Ja wole z samej kiszonej, aczkolwiek mieszanka tez smaczna :)

Marta

szparagi z zalewy solonej, jak podac?
Sałatka Cioci [P]
ciastko zamiast smakolyku:)