Re: Lek - jak go zwalczyc?

1. Data: 2000-05-12 06:10:44

Temat: Re: Lek - jak go zwalczyc?
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacob" <j...@f...net> zapisuje: >
> /ciach/
>
> Wszelkie fobie sa uleczalne. Mysle, ze wszelkie fobie biora sie z przezyc
> dziecinstwa. Albo zostalismy przestraszeni, albo wtloczono nam do glowy ze
> tego lub tamtego trzeba sie bac.

Owszem. Wiele czasu zajelo mi wyzwalanie sie z pewnych stereotypow.
Warto bylo bo wreszcie zaistnialam ja. Nadal zrzucam "okowy".

> Najszybszym i najskutecznejszym sposobem jest hipnoza. Widzialem w
> telewizji, jak osoby tym sposobem pozbyli sie w ciagu kilku minut roznych
> fobii. Warto probowac.
> Za pomoca hipnozy mozna sie tez odzwyczaic od palenia i chyba od innych
> nalogow tez. Trzeba tylko chczec.

Jest pewien problem z ta hipnoza. Nie jestem pewna czy ktos bylby wstanie
mnie zahipnotyzowac. Musialabym poddac sie czyjejs woli, kotroli... :>

Pozdrawiam

Marlena

1. Data: 2000-05-13 02:50:06

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Marlena wrote in message <8fg794$suu$1@h1.uw.edu.pl>...
> [...]
>
>Jest pewien problem z ta hipnoza. Nie jestem pewna czy ktos bylby wstanie
>mnie zahipnotyzowac. Musialabym poddac sie czyjejs woli, kotroli... :>

Uwazam, ze ludzi o solnej woli trudno hipnotyzowac. Ktos probowal to ze mna
i nie udalo sie.
Takim ludziom hipnoza nie jest potrzebna. Moga stosowac autohipnoze i sami
wyzwolic sie z "okowow"

>Pozdrawiam
>
>Marlena

Rowniez...,
jakub

Re: Wplyw urody na ...
Re: Pozwolcie sie wyplakac
Techniki relaksacyjne
trochu polityki
Potrzebuje wszelkie materiały konflikt dzicko&rodzice