Re: Wplyw urody na ...

1. Data: 2000-05-12 05:59:39

Temat: Re: Wplyw urody na ...
Od: Marlena <l...@b...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> zapisuje: > Marlena wrote:

> No i umiec majtnac wiecej niz dwa razy. :]]

Oczywiscie, ale ilu takich jest w Polsce. Dwoch? Trzech...?
Zreszta "majtanie" to tylko element calosci. A jak juz ktorys potrafi
"majtnac" wiecej niz dwa razy to zaraz mu sie wydaje bog wi co ;)
A tak poza tym bez mezczyzn byloby nudno :)

Marlena

1. Data: 2000-05-13 02:43:22

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiscie, ale ilu takich jest w Polsce. Dwoch? Trzech...?
>Zreszta "majtanie" to tylko element calosci. A jak juz ktorys potrafi
>"majtnac" wiecej niz dwa razy to zaraz mu sie wydaje bog wi co ;)

A co to znaczy 'majtnac'? czy to, co sie domyslam?:-)

>A tak poza tym bez mezczyzn byloby nudno :)

Tak samo - bez kobiet.

jakub

1. Data: 2000-05-13 12:41:39

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marlena wrote:

> Oczywiscie, ale ilu takich jest w Polsce. Dwoch? Trzech...?

Ha! Trzech? To sie jakos akurat dziwnie zlozylo, ze ja znam wszystkich
trzech. Chociaz przysiaglbym, ze znam ich wiecej. No ale to tylko
domysly, bo nie bylem w stanie tego sprawdzic...

--
Dariusz Laskowski
DrYazzgod

Re: Pozwolcie sie wyplakac
Techniki relaksacyjne
trochu polityki
Potrzebuje wszelkie materiały konflikt dzicko&rodzice
Pozwolcie sie wyplakac