Lek na niesmialosc - kto zna?

1. Data: 2000-12-15 20:35:53

Temat: Lek na niesmialosc - kto zna?
Od: "Marceli" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc wszystkim,
Potrzebuje pomocy w nastepujacej sprawie. Jestem z natury człowiekiem
niesmialym, co w dzisiejszych czasach zycia nie ulatwia. Objawia sie to tym,
ze robie sie czerwony na twarzy. Nie jest to problem ze skora, bo normalnie
mam zdrowa cere. To jak mi sie wydaje wlasnie na punkcie nerwowym. Kiedys
zdaje mi sie ze slyszalem o jakis tabletkach niwelujacych zaczerwienienie. A
może potrzebna pomoc specjalisty - psycholog, psychiatra? Sam nie wiem.
Poradzcie cos.

Z góry dzieki, Marceli

2. Data: 2000-12-16 14:17:01

Temat: Re: Lek na niesmialosc - kto zna?
Od: Artur Makowski <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Psycholog wystarczy

3. Data: 2000-12-17 12:21:35

Od: "Kasia" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam podobny do Ciebie problem. Dawniej moje czerwienienie sie potegowalo
zauwazanie tego przez ludzi. Wystarczylo, ze sie odezwalam, wyrazilam swoje
zdanie i poczulam jak plone na twarzy. To bylo okropne uczucie, szczegolnie,
ze kazdy kto to zauwazyl mowil "cos tak spalila cegle". No i stawalam sie
coraz bardziej niesmiala, balam sie odezwac, a tak naprawde mialam duzo do
powiedzenia. Teraz zauwazylam, ze zdarza mi sie to , ale rzadziej. I wiem
dlaczego. Kiedy bylam mlodsza balam sie, ze to co powiem bedzie krytykowane.
Teraz jestem troche dojrzalsza i pogodzilam sie z tym , ze kazdy ma prawo do
krytyki, a jeszcze lepsza sztuka jest umiejetnosc jej odbierania. Moze w tym
tkwi Twoj problem? Jezeli nie, to zastanow sie jakie sytuacje najczesciej
powoduja u Ciebie czerwienienie sie [fajna dziewczyna:)), odpowiedz, rozmowa
z kims, rozmowa na Twoj temat...] a byc moze poradzisz sobie z tym. Mi bylo
o tyle trudno, ze kazdy reagowal na to smiechem, ale chlopak mojej kumpeli
powiedzial, ze to jest slodkie i szczere. Glowa do gory i powodzenia. Kasia

4. Data: 2000-12-18 15:02:34

Od: Aleksander Wala <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

amfetamina;-)
Look at my ABSOLUTELY NEW home page: