Lekarz to nie wszystko, moze bioenergoterpeuta,, moze preparaty,

1. Data: 2003-11-12 19:27:51

Temat: Lekarz to nie wszystko, moze bioenergoterpeuta,, moze preparaty,
Od: "e-mail" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

lat 25/hemoglobina 10/wyniki sportowca./przed choroba b aktywny/biegi/
Chorowalem na zoladek.
W tej chwili z zoladkiem jakotako - czyli dobrze (od strony zoladka).
Czuje sie jakbym maraton przebiegl, wyczerpanie fizyczne, latwa meczliowsc ,
szczypanie w jelitkach., nic mnie nie boli
Jaki sie zregenerowac? Moze ktos zna jakies niesamowite metody regeneracji
organizmu. Bo jak ide do lekarza to mnie wysylaja do psychiatry, bylem
nieporozumienie:) Wierze we wlasne sily obronne, trzeba wyzwolic je, aby
energia plynela.

Spragniony aktywnosci i pracy!!!

Kiedys bralem Zen-szen z mleczkiem pszczelim

2. Data: 2003-11-12 20:40:25

Od: "SzM" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jaka to była choroba, ale zapewne wymagała od Ciebie solidnej diety
(a może nadal wymaga?). Objawy ogólnego zmęczenia często mają swoje źródło w
niedoborze mikro- i makroelementów oraz witamin, spowodowanym długotrwałą
dietą. A zatem przede wszystkim zdrowo się odżywiaj (urozmaicona dieta
warzywno-owocowo-mięsna) + pomóż sobie jakimś preparatem wielowitaminowym
(tyle tego teraz reklamują!). W zależności od "zaawansowania niedoborów"
oraz intensywności ich uzupełniania powrót do dawnej formy najdalej po 2-3
miesiącach.

> Bo jak ide do lekarza to mnie wysylaja do psychiatry, bylem
> nieporozumienie:) Wierze we wlasne sily obronne, trzeba wyzwolic je, aby
> energia plynela.
Jak opowiadasz o "pływającej energii" to się nie ma co dziwić ;).

SzM

3. Data: 2003-11-12 22:29:15

Od: "e-mail" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jaka to była choroba, ale zapewne wymagała od Ciebie solidnej
diety
Zgubilem korek , skrzep przylegajacy. Jeszcze cieknie troche krwi.

> (a może nadal wymaga?). Objawy ogólnego zmęczenia często mają swoje źródło
> niedoborze mikro- i makroelementów oraz witamin,
zarzywam multitabs +magneB6 , czasem wapno lykne

>A zatem przede wszystkim zdrowo się odżywiaj (urozmaicona dieta
> warzywno-owocowo-mięsna)
Zgadza sie, najlepsze co naturalne i nie przetworzone.
Kurde mam ochote na fasolke.

> oraz intensywności ich uzupełniania powrót do dawnej formy najdalej po 2-3
> miesiącach.
no i nie moge sie doczekac :)

Dziekuje za rade.

Wojciech.

P.S. Psychoterapia trwa latami, tyle sie dowiedzialem, ma caharakter
dlugofalowy:) Twoja terapia jest krotsza:)

4. Data: 2003-11-13 00:18:39

Od: "Miron Blasie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

e-mail <t...@w...pl> napisał(a):
> lat 25/hemoglobina 10/wyniki sportowca./przed choroba b aktywny/biegi/
Na samym wejsciu juz masz cos nie tak skoro 25 lat i 10 Hb, norma jest 13-16

> Chorowalem na zoladek.
Wrzody? Ewentualnie przewlekle zapalenie błony sluzowej zoladka? W pierwszym
przypadku dosc szybki spadek hemoglobiny - szybkie wystapienie objawow
oslabienia, w drugim powolny proces prowadzacy do zaburzenia wchlaniania
żelaza przez co zmniejszona synteza hemoglobiny - jednak objawy oslabienia
nie wystapily by szybko.

Nie ma to znaczenia jednak poniewaz zanim obciazymy szpik wit B12 + żelazo (
leczenie niedokrwistosci ) to powinno sie problem skonsultowac z
hematologiem, jesli niedokrwistosc wystapila z innych przyczyn ( choroby
szpiku ) podanie wit b12 uniemozliwi nam diagnostyke.

Pozdrowienia

5. Data: 2003-11-13 00:24:37

Od: "[pl]kris79" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli założyć, że bioenergoteriapia działa tylko jako placebo, to znaczy
że nie może szkodzić, a jeśli terapia nie szkodzi to już i tak ogromny
sukces ;) Tylko pamiętaj żeby, kiedy już będziesz u bioenergoterapeuty nie
zrezygnować z wizyt u "tradycyjnego" lekarza.

Pozdrowienia

--
--- join SETI@Home - setiathome.berkeley.edu ---

6. Data: 2003-11-13 11:49:51

Od: "e-mail" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miron Blasie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Na samym wejsciu juz masz cos nie tak skoro 25 lat i 10 Hb, norma jest
13-16
mam zapisane tak 10,0 mM/l (lekarze mówią, ze mam wyniki sportowca), heh
mialem kiedys mialem cos takiego, ale to bylo dawno, bo tez wtedy chorowalem
WBC 7,8G/l RBC 5,54 T/l HGB 18,2 g/dl HCT 51,7% itp. itd. (podobne objawy)

> przypadku dosc szybki spadek hemoglobiny - szybkie wystapienie objawow
Chorowalem na zoladek.
> Wrzody?
To mi sie na górze zrobilo chyba z wysilku, ale lekarz widzial tam czerwony
punkt i twierdzi, ze nie mialoprawa mi sie tam nic zrobic.

> oslabienia, w drugim powolny proces prowadzacy do zaburzenia wchlaniania
> żelaza przez co zmniejszona synteza hemoglobiny - jednak objawy oslabienia
> nie wystapily by szybko.

Hmmm dziwna sprawa mialem cos takiego. Krew odplywala mi od żoładka,
niepokój. chcialem pobudzic , zjadlem, poszedlem sie przejsc, lekko
przebiegnać, ruszyc jelitka. io tak wkólko, az proces sie ustabilizowal,
dziwne rzeczy.

> [...]
> hematologiem, jesli niedokrwistosc wystapila z innych przyczyn ( choroby
> szpiku ) podanie wit b12 uniemozliwi nam diagnostyke.

Proszę to powiedziec mojemu lekarzowi, jestem tam nie mile widziany jako
osoba-wróg (w sumie za pierwszym razem musialem liczyc na siebie i ze tym
razem rowniez) , etc. Mieszkam na wiosce i niekompetencja ich jest b. duza,
zaluje ze musze sie skarzyc publicznie.
A te preparaty zaczne lykac.

Wojtek

7. Data: 2003-11-13 11:57:25

Od: "e-mail" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[pl]kris79" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sukces ;) Tylko pamiętaj żeby, kiedy już będziesz u bioenergoterapeuty nie
> zrezygnować z wizyt u "tradycyjnego" lekarza.

No jest w tym duzo racji.

8. Data: 2003-11-13 18:00:44

Od: "e-mail" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno pytanko HGB=18,2 g/dl, a 10 mmol/l.?

Cholesterol :(
miesiaczka (czy kwartalnik) ?
wybuchy gorąca
badanie krwi - juz nie pierwszy raz