Leki na regeneracje watroby - tak czy nie?

31. Data: 2009-03-19 13:52:26

Temat: Re: Leki na regeneracje watroby - tak czy nie?
Od: "Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:3927.000000f1.49c23dec@newsgate.onet.pl...
>A może by tak czyszczenie wątroby?
> Krążą po internecie różne przepisy jak to zrobić, może znajdziesz coś co
> ci
> będzie odpowiadać? W końcu wypicie soku z grapefriuta z oliwą z oliwek nie
> powinno ci raczej zaszkodzić. Ja w ten sposób zregenerowałam sobie wątrobę
> po
> przebytej w ciązy cholestazie, która w drugiej ciąży już nie wróciła i to
> bez
> stosowania żadnych leków i diety.
> Justyna

Dziekuje bardzo za te informacje :)
Sama na razie nie bede chyba mogla skorzystac z tej metody, ale polece ja
mojej Mamie.
A nie wiesz przypadkiem, czy sok z grapefruita mozna zastapic sokiem z
cytryny
(tzn. czy efekt bedzie ten sam)?

Pozdrawiam,
Maja

32. Data: 2009-03-19 14:00:13

Od: "Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Karol" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Maja systematycznie uzywa lekow i niestety grejtrut jest owocem ktorego
> nie
> nalezy spozywac w takiej sytuacji, bowiem substancje w nim zawarte
> wplywaja
> na metabolizm lekow na poziomie watroby, powodujac niekorzystne skutki
> uboczne.
>
> Wklejam informacje na ten temat, niestety w j.ang.
>
> *Many drugs interact with grapefruit (juice, segments, extract and certain
> related citrus fruits, e.g. Seville
> oranges, pummelos, and some exotic orange varieties).
> [...]
Bardzo dziekuje za te informacje :)
Grapefruitow unikam, ale pomarancze wcinam rowno... Wychodzi na to,
ze powinnam je odstawic. Czy cytryny tez odpadaja?

Pozdrawiam,
Maja

33. Data: 2009-03-19 14:51:38

Od: " Karol" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja <s...@o...pl> napisał(a):

> Bardzo dziekuje za te informacje :)
> Grapefruitow unikam, ale pomarancze wcinam rowno... Wychodzi na to,
> ze powinnam je odstawic.

Reakcja z pomaranczami moze byc analogiczna. Przejrzyj ponizszy link glownie
poswiecony badaniom nad interakcja soku z grapefruita (tak nazywany jest ten
owoc takze po polsku? sorry, ale nie wiedzialem:)), w tekscie wymieniony jest
tez pomarancz.

http://www.cmaj.ca/cgi/content/full/167/3/279

..a tu dokladniej o grapefruicie (??:))

> Czy cytryny tez odpadaja?

Nie. Tutaj jest taka ciekawa strona gdzie mozna na ten temat cos wiecej sie
dowiedziec:

http://www.drugs.com/npp/lemon.html

Ps. mysle, ze do niedzieli zdaże przygotowac publikacje o ktorych wspomnialem:)

34. Data: 2009-03-19 14:54:40

Od: " Karol" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> ...a tu dokladniej o grapefruicie (??:))

ups...zapomnialem podac link:

http://www.drugs.com/npp/grapefruit.html

35. Data: 2009-03-19 15:25:29

Od: "Maja" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten
> owoc takze po polsku? sorry, ale nie wiedzialem:))

To ja chyba cos tu "zangielszczylam" :)
Grejpfrut, grejpfrut :)

> w tekscie wymieniony jest
> tez pomarancz.
> http://www.cmaj.ca/cgi/content/full/167/3/279
> ..a tu dokladniej o grapefruicie (??:))

:)

> [...]
> dowiedziec:
> http://www.drugs.com/npp/lemon.html
> Ps. mysle, ze do niedzieli zdaże przygotowac publikacje o ktorych

Ogromne dzieki za te wszystkie informacje :)

Pozdrawiam,
Maja

36. Data: 2009-03-19 18:31:46

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ci
> będzie odpowiadać? W końcu wypicie soku z grapefriuta z oliwą z oliwek nie

Myślałam, że to czyści woreczek, nie wątrobę .

--
Nie jestem medykiem.
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)

37. Data: 2009-03-19 19:13:51

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka wrote:

> Myślałam, że to czyści woreczek, nie wątrobę .

nic nie czyści. Po prostu reaguje jedno z drugim, tworząc w jelitach
struktury które potem wydalamy. Takie same struktury można uzyskać w słoiku
na oknie - wlewamy oliwę, sok z cytryny czy tam grapefruita, za parę godzin
mamy piękne "kamienie wątrobowe". Znaczy coś tam trzeba dodać żeby reakcja
zaszła.

Jeśli ta reakcja zajdzie gdzie nie trzeba, np zatka drogi żółciowe czy
trzustki, mamy przerypane.

Ale fakt faktem, że setki ludzi sobie bardzo chwali efekty tej metody.

38. Data: 2009-03-19 19:46:43

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słoiku
> na oknie - wlewamy oliwę, sok z cytryny czy tam grapefruita, za parę

Nie, sok z grejfruita zmieszany z oliwą ,
da, zdaje się, majonez o smaku grejfruitowym.
Sok z cytryny zmieszany z dobrym olejem na pewno daje majonez.

Nie żadne grudki podobne do kamieni.

40. Data: 2009-03-20 08:23:54

Od: "Justyna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mojej Mamie.
> A nie wiesz przypadkiem, czy sok z grapefruita mozna zastapic sokiem z

Mozna zastąpić cytryną.
Justyna

Czy tak musi być?
jak bezpiecznie uzywac...
pierwszy dzieńmiesiączki a leki hormonalne
Ketokonazol ,ból brzucha i alkohol
MRI w życiu i na filmach