Re: Lewactwo siedzi w kredytach...

Data: 2022-05-11 13:03:42
Temat: Re: Lewactwo siedzi w kredytach...
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

W dniu 11.05.2022 o 11:13, XL pisze:

> Tylko idioci tacy jak Ty i dwoje innych tutaj odbierają moje wypowiedzi
> jako ,,popieranie Rosji". Cały czas WYRAŹNIE potępiam Rosję I Putina,
> wielokrotnie piszec, że Ukraina jako państwo niepodległe jest ewidentnie
> Polsce potrzebna jako bufor (innych sympatii nie mam do niej, wolno mi, mam
> konkretne powody). Ale ta grupka to pomija tylko po to, aby móc na mnie
> szczekać. Ale jest tez inna, gorsza możliwość - że są to LEWACCY idioci -
> dla takich NIE POPIERANIE lub NIEDOSTATECZNE POPIERANIE Ukrainy to
> jednoznaczne POPIERANIE ROSJI.

> [...]

Brednie antyszczepionkowe, to nie są fakty. To brednie rozsiewane przez
trolle fiutina.
Twój zachwyt jaki to fiutin wspaniały, bo działa w interesie swojego
narodu i państwa, niczym się nie różni od bredni faszystów, którzy mają
identyczną narrację, że Hitler działał w interesie swojego narodu i
państwa, ale mu nie wyszło bo lewactwo mu przeszkodziło.
Twoje negowanie popełnianych zbrodni przez fiutinowskich zwyrodnialców
(że niby nie wiadomo, bo przecież nie ma dowodów) jest żywcem wyjęte z
fiutinowskich propagandowych ścieków "informacyjnych".
Tak samo jak twoje pierdolenie, że niby nie popierasz fiutina, ale
Ukraińcy to czy tamo, to typowa zagrywka fiutinowskich płatnych trolli,
że niby są bezstronni. To celowe i z premedytacją pierdolenie, aby
oszukać co mniej inteligentnych.
Niby go nie popierasz, a zgadzasz się z nim w 100%. Jesteś rasistką,
homofobką, grozisz ludziom, że ich ogolisz na łyso i działasz w
organizacjach skrajnie nacjonalistycznych - wręcz faszystowskich.
Nawet twój ukochany papież usprawiedliwia popełniane zbrodnie urojonym
szczekaniem.

Piszesz jak fiutinowski troll, propagujesz przekaz fiutinowskich trolli
- jesteś fiutinowskim trollem.

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj