Lewactwo w wersji afro.

11. Data: 2017-06-12 16:59:54

Temat: Re: Lewactwo w wersji afro.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 16:19, Ikselka pisze:

> Wiem dokładnie, jak tam jest. Moja rodzina mieszka w fortecy (kuzynka
> wyszła za Bura) - dom i posesja strzeżone wokoło i z dachu przez 8
> ochroniarzy z karabinami maszynowymi, po zakupy czy dzieci do szkoły - z
> dwoma ochroniarzami j.w. jadącymi w łaziku osobnym za samochodem.
> Nie wyobrażam sobie takiego życia.

Niedługo tak będzie w Polsce. W fortecach z ochroniarzami będą żyli ci o
ciemniejszej karnacji.

http://natemat.pl/210169,jest-coraz-gorzej-11-listop
ada-maz-nie-wychodzi-z-domu-rozmawiamy-z-zona-czarno
skorego-niewpuszczonego-do-autokaru

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-06-12 17:26:11

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Wiem dokładnie, jak tam jest.

Buhahahahahhaa, xlpodroznik.

13. Data: 2017-06-12 20:48:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Niedługo tak będzie w Polsce. W fortecach z ochroniarzami będą żyli ci o
> ciemniejszej karnacji.

Nie będą.

14. Data: 2017-06-12 20:50:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Nie będą.

Żyli.

15. Data: 2017-06-12 22:08:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://m.demotywatory.pl/4548479

16. Data: 2017-06-13 06:59:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 20:50, Ikselka pisze:

> Żyli.

Masz chorą wyobraźnię.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr