Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]

21. Data: 2019-11-24 17:12:08

Temat: Re: Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 20 Nov 2019 15:49:15 -0800 (PST)
doszła do mnie wiadomość <b...@g...c
om>
od m...@g...com :

>Nie nam wybierac, nie nam decydowac, nam przyjmowac co daja.
>Niech wybiera Bog-natura a my dobrze gospodarujmy zasobami bo ich wtedy wbrod...

No i wybiera, tu masz do woli:
https://www.google.com/search?q=deformacje+p%C5%82od
%C3%B3w&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v
ed=2ahUKEwi4jqaMnoPmAhVpsYsKHTO_A7UQ_AUoAXoECAwQAw&b
iw=1280&bih=678
Tak na marginesie, zajmij się swoj ą macicą i jej zawartością, a od obcych macic się.

22. Data: 2019-11-24 17:29:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/11/2019 o 00:57, m...@g...com pisze:
> ustosunkuje sie tylko do jednego
> --
> jak nie masz do czego to ustosunkowuj sie do-woli do czego tylko dusza sie rwie ;P

nic mi sie nie rwie, chociaz pekam w szwach, King Crimson, Cejrowski,
jakos tak wyrzekla ta sie osoba polskosci, to moze niech sie
odstosunkuje, a ty?

--
gazebo

23. Data: 2019-11-24 22:05:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

%C3%B3w&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&v
ed=2ahUKEwi4jqaMnoPmAhVpsYsKHTO_A7UQ_AUoAXoECAwQAw&b
To nie natura-lne. Tosmy sobie ludzie ludziom sami, zazwyczaj chemia czy fiza...
Za wady plodowe odPOwiadaja czynniki genetyczne i środowiskowe a poniewaz wady
genetyczne sa pochodna srodowiskowych to wychodzi na jedno. Spartolilismy sobie
srodowisko naturalne
albo nie umiemy sie z nim obchodzic (trucizny czy patogeny z natury)"Przyczyny
powstawania wad wrodzonych są różne. Winne mogą być geny lub czynniki środowiskowe,
takie jak papierosy, alkohol, narkotyki, promieniowanie jonizujące, niektóre leki,
zakażenia wewnątrzmaciczne (np. toksoplazmoza, różyczka). W niektórych przypadkach za
wady rozwojowe odpowiadają zarówno czynniki genetyczne, jak i środowiskowe."
Wychodzi na moje: "dobrze gospodarujmy zasobami"...Bogu?Naturze zostawmy reszte.

> Tak na marginesie, zajmij się swoj ą macicą i jej zawartością, a od obcych macic
się.
--
Nie da sie tak w imie ekologii i socjologii gatunku bo "wszystkie macice nasze som"
;P

24. Data: 2019-11-25 07:03:55

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 24 listopada 2019 17:29:58 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> nic mi sie nie rwie, chociaz pekam w szwach, King Crimson, Cejrowski,
> jakos tak wyrzekla ta sie osoba polskosci, to moze niech sie
> odstosunkuje, a ty?

Czy Levi Zeyer de Navarro w ogóle miał się czego wyrzec?

25. Data: 2019-11-25 16:14:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.11.2019 o 22:05, m...@g...com pisze:

> [...]
> --
> To nie natura-lne. Tosmy sobie ludzie ludziom sami, zazwyczaj chemia czy fiza...

Faktycznie. Chemia i fizyka to czynniki nienaturalne. Zapewne
nadprzyrodzone?

> Za wady plodowe odPOwiadaja czynniki genetyczne

I te czynniki zostawiłeś do decyzji swojemu bogu?
Coś słabo mu to wychodzi.

> [...]

"Winne mogą być geny lub czynniki środowiskowe"
"W niektórych przypadkach za wady rozwojowe odpowiadają zarówno czynniki

Powtarzaj sobie do skutku aż zrozumiesz sens.

> to wychodzi na jedno. Spartolilismy sobie srodowisko naturalne

A co nam partoliło geny zanim spartoliliśmy sobie środowisko?

> [...]
> Wychodzi na moje: "dobrze gospodarujmy zasobami"...Bogu?Naturze zostawmy reszte.

Nic na twoje nie wyszło.
To, że nie ma zdjęć płodów z wadami z czasów "zanim spartoliliśmy
środowisko", to nie znaczy, że ich nie było.

Nie wiem jak ty, ale ja nie mam macicy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

26. Data: 2019-11-25 18:42:48

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/11/2019 o 06:03, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Czy Levi Zeyer de Navarro w ogóle miał się czego wyrzec?

nie znam tego pana, jednak przypominam, ze nie podazam za twoja filozofia

--
gazebo

27. Data: 2019-11-25 23:52:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

To nie natura-lne. Tosmy sobie ludzie ludziom sami, zazwyczaj chemia czy fiza...

Faktycznie. Chemia i fizyka to czynniki nienaturalne. Zapewne
nadprzyrodzone?
---
Automobil to wynik chemii i fizyki stosowanej. Smrody tegoz tez chema i fiza
Naturalne czy nie? Bisfenole? Uran w masie krytycznej itd itp....wytwory natury?
Wytwory Wytworu Natury zapewne, ale czy cywilizacja to natura? Mam pewne watpliwosci.

> [...]

środowisko", to nie znaczy, że ich nie było.
Co nam partoliło geny zanim spartoliliśmy sobie środowisko?
W POrownaniu do dzis to malo co. Zazwyczaj nasza glupota w uzytkowaniu natury
czyli eksPOzycja na toksyny naturalne lub patogeny. Niektorzy twierdza ze to
alegoryczne "jablko Ewy" to musi byl jakis paskudny trujacy (jak w bajce o spiacej
krolewnie) pokarm ktorego sPOzycie spartolilo nam geny...i mocno skrocilo zycie
(wlaczylo lub przyspieszylo skracanie telomerow jako ceche dziedziczona, mutacje jak
wolisz ale to nie to samo)

> --
> Nie da sie tak w imie ekologii i socjologii gatunku bo "wszystkie macice nasze som"
> [...]

O popatrz -zdeKOmpletowanys!? Jak nie masz a chcesz to se jakas wez... ;P
Grunt ze cyce masz (choc szczatkowe) a Macice jak wyzej kto nie ma swojej
dostaje w prezencie do kompletu innych imponderabilii jak sie nada Ktorej
na ojca WSPOLNEGO POtomstwa -"i stana sie Dwoje Jednym (nowym) cialkiem"..
;D

28. Data: 2019-11-26 00:33:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Napisz jakiego Boga moglbys uznac za Boga a sie okaze ze taki wlasnie Bog JEST!
;)))))

Bez sensu. To jakiś bełkot :)
Właśnie udowodniłeś, że bóg jest wymysłem człowieka.
--
Wlasnie udowodniles ze cudze slowa rozumiesz tak jak POtrafisz czyli PO swojemu
a to czego nie rozumiesz to POstrzegasz PO prostu jako niezrozumialy belkot.
Chyba sie zgodzisz ze to prosty logiczny wniosek? ;)
Ludzie sobie wymyslili 5000 bozkow ktorych nie ma (POza ich wyobraznia).
A nas wymyslil JEDYNY Bog ktory JEST -POza naszym ludzkim wyobrazeniem.
To wlasnie znaczy slowo Transcendencja. NIEpoZNAWALNosc naszymi metodami.
ALE TEN JEDYNY BOG SIE OBJAWIA. Bo CHCE BYC POZNANY.
M.innymi w sercu czlowieka -ktore wszak sam stworzyl.
ZAPYTAJ SAMEGO SIEBIE JAKIEGO BOGA UZNALBYS ZA BOGA.
REALNEGO BOGA a nie wymyslonego jak tych 5000 bozkow.
TO CO ZOBACZYSZ W SWOIM SERCU OKAZE SIE BYTEM REALNYM
Bo ten ISTNIEJACY BOG wpisal tesknote za soba w CIEBE.
Nosisz w swoim sercu OBRAZ REALNEGO BOGA.
TY SAM JESTES JEGO OBRAZEM.
ON CIE STWORZYL NA SWOJ OBRAZ I PODOBIENSTWO.... ;)

To nadal jakis belkot? ;P
Sprobujemy jeszcze inaczej ;)

29. Data: 2019-11-26 17:04:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/11/2019 o 23:33, m...@g...com pisze:

> [...]
> Nosisz w swoim sercu OBRAZ REALNEGO BOGA.
> TY SAM JESTES JEGO OBRAZEM.
> ON CIE STWORZYL NA SWOJ OBRAZ I PODOBIENSTWO.... ;)

nie chodzi o belkot, sam w to nie wierzysz, i to akurat jest zajebiste,
tyle dyskusji i sporow, dobry jestes, zajebiscie dobry :]

--
gazebo

30. Data: 2019-11-26 17:50:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.11.2019 o 23:52, m...@g...com pisze:

Czyli nadal nie dajesz rady ogarnąć cytowania?
Ewolucja, jak widać, nie obeszła się z tobą delikatnie...

> [...]
> środowisko", to nie znaczy, że ich nie było.
> Co nam partoliło geny zanim spartoliliśmy sobie środowisko?

Serio? W porównaniu do 7,5 mld ludzi dziś, to faktycznie wszystko będzie
mało...

> Zazwyczaj nasza glupota w uzytkowaniu natury

I jak zwykle próbujesz uciekać od odpowiedzi.

Co nam partoliło geny zanim spartoliliśmy sobie środowisko?
Jaka była przeżywalność matek, które nosiły taki płód?
Ile takich płodów doczekało urodzenia i ile przeżyło po urodzeniu?

Dlaczego twój bóg partoli geny?

Chociaż z drugiej strony... skoro tworzy pedofilów i ma wyjebane na to
gdy gwałcą dzieci (po co tworzy te dzieci, które potem są gwałcone przez
pedofilów?), to co się dziwić, że ma wyjebane na uszkodzone płody.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]
Facet psychicznie slaba plec
Instagram i Facebook cenzuruja seksemotikony
zmaczowac