Leworęczność

1. Data: 2016-08-18 14:32:36

Temat: Leworęczność
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy zaczynałem pisać, bardziej pasowała mi lewa ręka. Rodzina
postanowiła coś z tym zrobić, bo pokolenie wczęśniej leworęcy byli
nazywani szmajami. Obecnie prawa ręka jest dużo sprawniejsza, tylko przy
jedzeniu wolałbym wbrew savoir viwrowi trzymać łyżkę w lewej ręce.
Ale ta zmiana na prawą rękę ma swoją cenę. Zdaje się wpływa negatywnie
na ośrodek mowy. Może dlatego jestem małomówny, prędzej napiszę krótki
tekst w usenecie, ale coś takiego jak bycie nauczycielem, czy danie
wykładu w pracy na jakiś temat przed grupą jest całkowicie poza moim
zasięgiem.

2. Data: 2016-08-19 23:59:34

Temat: Re: Leworęczność
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.08.2016 um 14:32 schrieb pinokio:
> [...]
> tekst w usenecie, ale coś takiego jak bycie nauczycielem, czy danie
> wykładu w pracy na jakiś temat przed grupą jest całkowicie poza moim

Mam w rodzinie taki przypadek. Leworeczna osobe przestawiono na
praworecznosc, tzn. zeby uzywala prawej reki do pisania, malowania,
majsterkowania, sportu, prac kuchennych itd. Czesciowo to sie udalo, ale
np. przy komendach, zeby uzyc prawej/lewej reki/nogi, skrecic w
lewo/prawo musi sie zastanowic, nie moze zrobic tego automatycznie.
Ale odkryla (po pewnym programie telewizyjnym) jedna umiejetnosc:
potrafi pisac lustrzanie, a wiec jednoczesnie prawa reka normalnie w
prawo, a lewa od prawa do lewa, i mozna to dopiero odczytac za pomoca
lusterka. Prosze sprobowac, bo wiekszosc ludzi o tym nie wie.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2016-08-20 08:17:37

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.08.2016 o 23:59, silvio balconetti pisze:
> Ale odkryla (po pewnym programie telewizyjnym) jedna umiejetnosc:
> potrafi pisac lustrzanie, a wiec jednoczesnie prawa reka normalnie w

Pisać lustrzanie jest łatwo, trochę trudniej jednocześnie pisać drugą
ręką normalnie. Prawdziwa trudność to powtórzyć usłyszane zdanie od tyłu.

4. Data: 2016-08-20 11:25:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 08:17:24 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Pisać lustrzanie jest łatwo, trochę trudniej jednocześnie pisać drugą
> ręką normalnie. Prawdziwa trudność to powtórzyć usłyszane zdanie od tyłu.

Staram się nigdy tego nie robić.
Najefektywniejsza nauka tekstu jest na zasadzie First-In, First-Out, bez
przerwań i pętli warunkowych.

5. Data: 2016-08-20 11:29:00

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 20 sierpnia 2016 11:25:16 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Staram się nigdy tego nie robić.
> Najefektywniejsza nauka tekstu jest na zasadzie First-In, First-Out, bez
> przerwań i pętli warunkowych.

Znaczy się do momentu zakucia. Nad interpretacją również się myśli, ale
dopiero później.

6. Data: 2016-08-20 14:52:52

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-08-20 08:17, obywatel pinokio uprzejmie donosi:

> Pisać lustrzanie jest łatwo, trochę trudniej jednocześnie pisać drugą
> ręką normalnie. Prawdziwa trudność to powtórzyć usłyszane zdanie od tyłu.

Trzeba więcej Rolling Stonesów słuchać.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Z życia kapelana więziennego
Potrzebny egzorcyzm?
Pitoń o Jabłonowskim
Soros ofiarą hakerów