Librix (czesc 2)

1. Data: 2006-12-05 22:28:06

Temat: Librix (czesc 2)
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No i co debilu?
Gdzie te twoje projekta zwiazane z ta grupa?
Moze w koncu zrozumiales, ze jestes nawiedzonym pojebem i kazdy sie z ciebie
smieje?
Bo musisz zrozumiec jedno: jestes Librix taka tutejsza kurwa - kazdy cie
tutaj dyma, poniewaz dajesz sie dymac.
Zamiast zacisnac posladki, ty z kazdym debilnym swoim postem jeszcze je
dlonmi rozchylasz i poszerzasz zwore, zeby kazdy mogl dymac cie jeszcze
bardziej
Powiedz mi kurwa, co sie stalo z ta twoja checia niesienia pomocy innym, o
ktorej trabiles kurwa mac w kazdym swoim popierdolonym poscie?
Wskaz mi choc kilka watkow, w ktorych komus od tamtego czasu pomogles albo
tylko chociaz niosles pomoc, o ktorej wspominales wczesniej
No kurwa czekam, poniewaz dzieki temu okaze sie czy jestes osoba choc troche
powazna, czy zwyklym wichrzycielem i nawiedzonym pizdzielcem, ktory nie ma
pojecia o tym o czym mowi. W ogole ta cala twoja krucjata to jak gadanie
debila o fizyce kwantowej - chuja wiesz i chuja sie znasz.
Mozesz wypierdalac.

PS.
Do reszty: Wami sie kurwa zajme w innym terminie, bo nie mam czasu teraz.
Moze w niedziele zasiade i zjebie kogo trzeba.
Pozdrawiam moje ukryte fanki.
--

Bluzgacz
GG:5015

2. Data: 2006-12-05 23:42:13

Temat: Re: Librix (czesc 2)
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz wrote:
> [...]
> Do reszty: Wami sie kurwa zajme w innym terminie, bo nie mam czasu
> teraz. Moze w niedziele zasiade i zjebie kogo trzeba.

Cały się poobijałeś od tego tekstu i krew Ci z ucha leci... =:!

michał

3. Data: 2006-12-06 01:36:54

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):
> [...]
> Do reszty: Wami sie kurwa zajme w innym terminie, bo nie mam czasu teraz.
> Moze w niedziele zasiade i zjebie kogo trzeba.

Oto ble, ble, ble, ble, ble, ble zgacz zaproponował coś nowego i
oryginalnego.

Pozdrawiam,
Maja

4. Data: 2006-12-06 08:15:37

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Oto ble, ble, ble, ble, ble, ble zgacz zaproponował coś nowego i
> oryginalnego.

Znowu nie zdąrzył do kibla i posrał się na grupie.

Pozdrawiam
Andrzej

5. Data: 2006-12-06 09:09:55

Od: Stefan <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy napisał(a):

> Znowu nie zdąrzył

Nie udzielaj się analfabeto.

6. Data: 2006-12-06 13:21:37

Od: "d...@n...hr" <d...@n...hr> szukaj wiadomości tego autora

> Nie udzielaj się analfabeto.

Każdy popełnia błedy. Najlepszym przykładem jest obecość na
forum bluzgacza (celowo z małej litery)...

7. Data: 2006-12-07 17:04:54

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz nabluzgał:
[takie tam - nawet i trochę z sensem]

Właśnie All jeżeli czytasz, to potraktuj ten post jako aneks do
części dyskusji - o możliwościach przewidywania implikacji
naszych działań. Bo to ciekawy przykład. Przecież Librix
najprawdopodobniej nie zakładał, że tak głęboko wedrze się
w świadomość Bluzgacza, że zacznie w niej żyć odrębnym życiem.;)
A to może być tylko czubek góry lodowej. Bo na ilu jeszcze
osobowościach krucjata Librixa mogła wywrzeć niezatarte piętno.
Zmienić egzystencje np. pchnąć w alkoholizm lub w kierunku życia
konsekrowanego. Nie staram się wartościować.:)

WI.

8. Data: 2006-12-08 00:10:10

Od: Basket <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

d...@n...hr napisał(a):
> Każdy popełnia błedy. Najlepszym przykładem jest obecość na
> forum bluzgacza (celowo z małej litery)...

to go napewno zaboli, pojechales po nim jak byk po mlodej jalowce
brawo!

--
God's gonna cut you down

9. Data: 2006-12-08 00:26:59

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Basket" <l...@g...com> wrote in message

> to go napewno zaboli, pojechales po nim jak byk po mlodej jalowce
> brawo!

Odebrala mi pewnosc siebie i wiare we wlasne mozliwosci.
Czuje sie jak zgwalcona (doppel)analnie cnotka.
Po tym co napisala ta pierdolona szmata, nawet zjechanie na recznym nie
bedzie takie same.....

10. Data: 2006-12-08 00:29:33

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> Cały się poobijałeś od tego tekstu i krew Ci z ucha leci... =:!

Oooo, widze ze tani podrywacz usenetowy przyszedl.
Kiedy czytam twoje wypociny to wylania mi sie obraz nieudacznika i eleganta
za dyche.
Udalo ci sie juz w koncu jakas pizde na usenecie sciemnic? A moze nawet
zaruchac?
Czy nadal probujesz swoich sil i swoimi slodko-pierdzacymi kurwa tekstami, z
ktorych wylania sie jalowy osobnik bez ikry zagadujesz nadal jak taka meska
pizda do panienek?
Tylko uwazaj, zebys czasem za mocnego slowa nie uzyl w ktoryms zdaniu, bo
jeszcze ktos zle cie odbierze i sie zalamiesz zlamany fiucie.
--

Bluzgacz
GG:5015
alt.pl.zbluzgaj - moim drugim domem

Pracoholizm - badanie
O kulisach informacji podawanych w mediach
słówko
Maciej Kot. Barwy a pory roku
Maciej Kot. Analiza półkul mózgowych.Osobowość artystyczna.