Re: Likwidacja trawnika...przygotowanie pod grządki .. :PILNE

From: "Dirko" <d...@n...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Likwidacja trawnika...przygotowanie pod grządki .. :PILNE
Date: Sat, 9 Apr 2005 18:09:58 +0200

W wiadomości news:d38rnd$ac1$1@nemesis.news.tpi.pl Tomek P
<t...@s...info> napisał(a):

> Mam juz w pewnym miejscu od 2 lat dobtrze rozwinieta trawe, teraz
> tam musi zostac zakopane pod warzywka itp..
>
> Ma ktos jakis sposob jak pozbyc sie tam tej trawy iaby byla dobra
> ziemia i od razu nie roslo zielsko w postaci trawy?
> Czy jest to możliwe jakomś glebogryzarką zaorać czy cos, i potem
> ewentualnie przykryc jena nie za grubą warstwą ziemi z iejsca gdzie
> obecnie juz mam zakopane pod warzywa i zmieszane to z kompostem, a
> musze zlikwidowac ten obszar poniewaz bedzie budowa...wiec bym wolal
> to tam przewiescmam taka dobrze przygotowana ziemie.
> [...]
Hejka. Należy wziąć szpadel i skopać nim trawnik tak, aby umieścić
odwróconą o 180* darń (korzenie do góry - zielona trawa do dołu) na
głębokosci minimum 15 cm. Następnie dać na wierzch warstwę ziemi
próchnicznej z miejsca gdzie będzie budowa. Ewentualnie puścić glebogryzarkę
i rozbic trawnik na miazgę a następnie pobojowisko przykryć starannie i
równo w/w warstwą ziemi spod budowy. :-)
Pozdrawiam skrupulatnie Ja...cki