List miłosny Jamesa Joyca do żony. Ach ta Miłość;))

41. Data: 2012-06-25 22:00:42

Temat: Re: List miłosny Jamesa Joyca do żony. Ach ta Miłość;))
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-25 23:40, Ikselka pisze:

> http://www.forumginekologiczne.pl/forum/vt,48,245,25
089,0,uchodzenie-powietrza-z-pochwy-do-specjalisty-b
ox-pd
> Polecam trzeci akapit 333-)

Żaden z tych akapitów seksowny nie jest, ot fizjologia.
Najbardziej mnie jednak bawi Twoje kosmiczne niemal dopasowanie :>
Jak klucz do zamka, jak klucz płaski do gwintu, a jak coś nie pasuje to
: "... Atam. Akurat. Mówoę, ze niezależnie od przyczyny nie byli
dopasowani - albo
ona za luźna, albo on za... ten."

Normalnie Wisłocka.

--
Paulinka

42. Data: 2012-06-25 22:04:32

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

089,0,uchodzenie-powietrza-z-pochwy-do-specjalisty-b
ox-pd

> �aden z tych akapit�w seksowny nie jest, ot fizjologia.
> Najbardziej mnie jednak bawi Twoje kosmiczne niemal dopasowanie :>
> Jak klucz do zamka, jak klucz p�aski do gwintu, a jak co� nie pasuje to
> : "... Atam. Akurat. M�wo�, ze niezale�nie od przyczyny nie byli
> dopasowani - albo
> ona za lu�na, albo on za... ten."
>
> Normalnie Wis�ocka.
>

> --
> Paulinka

A mnie się podoba " seksowne odpowietrzanie " i " zgubić narządy
płuciowe", ale hardcore:D:D

43. Data: 2012-06-25 23:29:41

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale ciekawe i pouczające. Dobrze że S. odkrył ten seks analny.
Potęga literatury i ekspresji człowieka konkretnego. Przełamał
dziewiętnastowieczne tabu i pruderię i przewidział coś takiego jak
seks analny, chociaż rewolucja seksualna była ponad pół wieku później,
gdzie nawet teraz ciężko o takich sprawach mówić. I sprawdza się to co
mówił Gombrowicz, że artysta zagląda pod podszewkę społeczeństwa by
wyrazić przyszłość, dlatego często skandalizujący ale tak naprawdę
moralny, bo rozebrany, uczciwy.
Społeczeństwo jest ubrane , dlatego nieprzyzwoite.
James to Irlandczyk, więc kultura katolicka, czyli seks jest wulgarny
i brzydki, teraz dopiero wiemy że cipkę itd można odkolorować z
mentalości obrzydzania, ale Oni nie wiedzieli co to jest Gender-płeć
kulturowa, więc jeśli seks jest wulgarny to uważali że akceptując
wulgarności trzeba go zaakceptować. Jedak ta wulgarność jest
niedojrzała. Gdy mamy tabu seksualne, seks jest niedojrzały, chowając
coś przed słońcem owoc niedojrzewa, czyli przełamując tabu musimy
wystawić owoc na słońce, on dojrzewa, spada z niego wulgaryzm,
wstydliwość i smakujemy czerwone truskawki. Dlatego widać u Jamesa
przebijanie się przez tabu i odkrycie zielonych truskawek, dlatego
takie wulgarne, ale w tej niedojrzałości jest potęciał przyszłości.
Kiedyś kobieta była najlepszym przyjacielem człowieka, a jednak w tym
opisie już ma walory człowieka, partnerki, chociaż ten jęzor ,który
wywala to chyba jeszcze ta wmówiona kobiecie zwierzęcość, co myślicie,
o tym jęzorze???

44. Data: 2012-06-26 04:09:27

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-25 20:51, Ikselka pisze:

> On ich nie ma - on ma tylko handel...

ONA chyba :) Nie poznałaś po roku czy dwóch?
A teraz już relacja jest OK, choć żona się dalej nie odezwała? :D

45. Data: 2012-06-26 04:13:48

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-25 21:06, Voyager pisze:

> [...]
> i pisze tak jak pisze, chociaż potrafi inaczej. Drugie. Wiadome jest
> że Irlandia była bardzo katolicka i ten katolicyzm tworzy Casonowę ,
> markiza de sadę, tak jak teraz ciekawość polaków hard porno i ten
> irlandczyk pisze jakby hard porno z wesołą nostalgią. W kulturze
> Katolickiej jest seks bardzo wulgarny bo jest tabu, a oni wszyscy
> myśleli że taki jest seks i przełamywali tabu, jak im się wydawało, A
> tak naprawdę pokazywali jak zdegenerowało seks tabu, jakie to
> niedojrzałe, jak uczniaka jakiegoś i trudno się myśli że to pisarz

Znalazłam tylko angielską wersję.
http://adoxoblog.wordpress.com/2011/02/25/f%CE%BCckb
ird-and-jim-james-joyces-letters-to-nora-barnacle/

46. Data: 2012-06-26 10:33:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> You have made my day! :-DDD

Chiba night.
Chiba że nadajesz z naprawdę dalekiego dala

qr.a

47. Data: 2012-06-26 10:37:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Paulinka wylazło do ludzi i marudzi:

To wyżej - to raczej Wisława.

qr.a

48. Data: 2012-06-26 10:41:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Choć praktyk będzie wiedział o czym piszesz ;-) , to zwracam obu
> paniom uwagę,
> że tam nie o przód od tyłu chodzi ino, że się tak wyrażę tył od
> tyłu :-)
>
> Stalker, chyba że nie rozumiem o co chodzi, że zacytuję, "w jeb..niu w
> d..pę" :-)

Ale wygodnie to jej niekoniecznie było.
vide: "Czułem twoje tłuste i spocone pośladki pod
moim brzuchem i widziałem twą rozświetloną twarz i szalone oczy."

qr.a

49. Data: 2012-06-26 11:18:26

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.forumginekologiczne.pl/forum/vt,48,245,25
089,0,uchodzenie-powietrza-z-pochwy-do-specjalisty-b
ox-pd
> Polecam trzeci akapit 333-)

A gdzie tam masz o wypadających narządach rodnych lub niedopasowaniu,
złociutka?

Ewa

50. Data: 2012-06-26 11:19:16

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-26 12:41, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> Ale wygodnie to jej niekoniecznie było.
> vide: "Czułem twoje tłuste i spocone pośladki pod
> moim brzuchem i widziałem twą rozświetloną twarz i szalone oczy."

Też mi się zdaje, że przyfantazjował ostro.

Ewa

Komisja Millera okłamała Polaków
Zdjęty z Wprost wywiad Gen. Petelickiego o raporcie Smolenskim
Niewygodni ludzie z dawnej SB są kolejno eliminowani
Agenci dowodzą WP
Re: Milosc oglupia i wyzwala altruizm