Lista chciejstw mi się wydłuża

1. Data: 2005-02-17 12:24:24

Temat: Lista chciejstw mi się wydłuża
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy Wy też to macie? Kajet zapisany,pokreślony,weryfikowany
-ile można zmieścić na 600 m2.O finansach nie wspomnę :))
Chyba to syndrom przedwiośnia.Może jak się weżmie szpadel
do ręki na kilka godzin,to człowiek wróci na ziemię.
Jak ta wiosna będzie się opózniać to tylko szlaban na internet
pozostaje :))

Pozdrawiam, Lilka

2. Data: 2005-02-17 12:30:18

Temat: Re: Lista chciejstw mi się wydłuża
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do ręki na kilka godzin,to człowiek wróci na ziemię.
> Jak ta wiosna będzie się opózniać to tylko szlaban na internet

Też tak mam :)) Przechodzi mi dopiero około października-listopada a od
lutego zaczynam już kupować bo przecież wiosna tuż tuż...
Typowy syndrom ogrodnika :))
Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2005-02-17 12:41:41

Temat: Odp: Lista chciejstw mi się wydłuża
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilka <l...@t...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...onet.pl...
> [...]
> do ręki na kilka godzin,to człowiek wróci na ziemię.
> Jak ta wiosna będzie się opózniać to tylko szlaban na internet

Jestes w normie :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2005-02-17 13:19:01

Od: "Monika Zalewska" <mon.zalewska(usun)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestes w normie :-)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Witam
A ja sie bałam o tym napisac ... :))
Pozdrawiam, Monika

5. Data: 2005-02-17 16:29:22

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> A ja się bałam o tym napisać ... :))
> Pozdrawiam, Monika

No to już jest nas dwie co się bały ;-)
A jeszcze jak Zielka pisze o mieszaniu ciemierników to już mnie skręca
... zaraz bym leciała do ogrodu i szukała rozsypanych nasion gdyby nie ten
śnieg ;-)

Serdecznie Miłka

6. Data: 2005-02-17 18:01:30

Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do ręki na kilka godzin,to człowiek wróci na ziemię.
> Jak ta wiosna będzie się opózniać to tylko szlaban na internet

Moja lista chciejstw jest strasznie długa, dlatego, że ja dopiero zaczynam.
Mam dużą działkę częściowo zalesioną. Wczoraj mąż kupił mi papier
milimetrowy A-3 i zasiadłam do robienia projektu. Oczywiscie będę korzystała
ze wskazówek zamieszczonych na stronie grupy, dotyczących projektowania
ogrodu.
Przeglądam wszystkie moje zebrane informacje o roślinach.
Ponadto planuję, które arboretum tudzież ogród botaniczny w tym roku
odwiedzę, i już w marzenich wiozę nabyte tam rarytasy ...
Spoglądam za okno, a tu biała rzeczywistość, która mnie sprowadza na
ziemię!!!!
Byle do wiosny...:-))))
Violetta

7. Data: 2005-02-17 18:04:17

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Lilka" <l...@t...pl> wrote in message

> Czy Wy też to macie? Kajet zapisany,pokreślony,weryfikowany
> -ile można zmieścić na 600 m2.O finansach nie wspomnę :))

Mi juz ta goraczka minela, bo wolnego miejsca brak. Mam jednak liste,
chociaz bardzo krotka :)
Jesli zas chodzi o finanse, to z reguly tak jest, ze to co na prawde
najrzadsze nie jest wcale drogie. Problem polega na niedostepnosci. Jesli
mi cos takiego wpadnie w rece, to przy minimum kosztow rozmnoze i bede
mial :)

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2005-02-17 18:09:45

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Violetta" <v...@w...pl> wrote in message

> Ponadto planuję, które arboretum tudzież ogród botaniczny w tym roku
> odwiedzę, i już w marzenich wiozę nabyte tam rarytasy ...

... jesli tylko maja sklepik :)
To sie nazywa prawidlowe myslenie - zaczynac od arboretum :)

Pozdrawiam,
Bpjea

9. Data: 2005-02-17 18:21:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Bpjea wrote:
> "Violetta" <v...@w...pl> wrote in message

> ... jesli tylko maja sklepik :)
:))))))
przypomniala mi sie jesienna wizyta w alpinarium poznanskiego OB
:)
gospodarujacy na tym alpinarium
chcial pokazac Boguslawowi jakas bardzo rzadka roslinke
ktora osobiscie pare dni temu
hehe...po raz ktorys z kolei sadzil
no i kolejny raz jej nie bylo
:)))))
jakkolwiek poznanskie alpinarium jest bardzo piekne
i robiace wrazenie o kazdej porze roku
bardzo polecam przy jakiejs wizycie w Poznanu
wygospodarowanie ze 2-3 godzin na jego zwiedzenie
to sam sklepik przy tym ogrodzie mozna sobie odpuscic
slabo zaopatrzony
jeden z najdrozszych
a poza tym radosna tworczosc
i duza fantazja w nazewnictwie sprzedawanych roslin
:)))))))
z pozdrowieniami i usmiechami

10. Data: 2005-02-17 18:42:55

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Też tak mam :)) Przechodzi mi dopiero około października-listopada a od
> lutego zaczynam już kupować bo przecież wiosna tuż tuż...
> Typowy syndrom ogrodnika :))

Ja juz kupilam.
O zgrozo calkiem bez sensu, ale weszlam do sklepiku i musialam _cos_ kupic.
Z utesknieniem czekam wiosny i obfitosci roslinnego towaru w sklepach,
centrach,szkolkach itd.
Jest szansa, ze bede kupowala bardziej z glowa. Niewielka co prawda, ale
czegos sie musze trzymac ;-)
Magda

Rozmnażanie bylin z nasion
Haberlea - rozmnażanie