Literatura

101. Data: 2008-12-01 11:19:18

Temat: Re: Literatura
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Dec 2008 07:17:42 +0100, bazyli4 napisał(a):

> Idź na kardiologię noworodków... lepiej... płodów... powiedz tam niektórym,
> że widać z jakichś powodów nie powinny żyć, przecież bez tej całej aparatury
> i kształconych za miliony lekarzy samo żadne z nich nie przeżyje... przecież
> nioc się nie dzieje bez powodu, prawda? No bądźże konsekwentna ;o)
>
> Pzdr
> Paweł

Na kardiologii m.in. leżą dzieci tych ludzi, którzy nie powinni ich mieć,
bo przekazują/powodują uszkodzenia genetyczne w sposób świadomy za pomoca
in vitro.

102. Data: 2008-12-01 11:20:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Dec 2008 08:46:59 +0100, Panslavista napisał(a):

> Wierzącym powiem jedno - skoro Bóg nie przeznaczył ich do życia,

Mało tego: wcale ich nie zaplanował. To, że są, to tylko ludzki plan, wbrew
Bogu i w obliczu mordu na tych "gorszych".

> to całe
> zaangażowanie w próbę ich ocalenia jest buntem przeciw Bogu.

Tak.

103. Data: 2008-12-01 17:19:54

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 12:18, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Bóg=Człowieczeństwo. Nie zaś ci, co po selekcji posyłają jedne do
> zamrażarki, a innym zezwalaja na życie.

Jaki Bog? Gdzie on te propagowane przez Ciebie dyrektywy oglosil?

104. Data: 2008-12-01 17:20:15

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 12:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Czyli konkretnie: popierasz eutanazję starców, czy nie?

Chcialbym miec taka mozliwosc, w sytuacji kiedy zycie stanie sie dla
mnie koszmarem.

105. Data: 2008-12-01 17:25:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Dec 2008 09:19:54 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Jaki Bog? Gdzie on te propagowane przez Ciebie dyrektywy oglosil?

Odpowiedz mi na pytanie, czy jesteś za eutanazją starców. czekam. Póki co -
nie chce mi się z Toba gadac.

106. Data: 2008-12-01 17:26:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Dec 2008 09:20:15 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> Chcialbym miec taka mozliwosc, w sytuacji kiedy zycie stanie sie dla
> mnie koszmarem.

Więc jestes za eutanazją, czy nie?
Nie ma: "chciałbym".

107. Data: 2008-12-01 19:10:56

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 18:25, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Odpowiedz mi na pytanie, czy jesteś za eutanazją starców. czekam. Póki co -
> nie chce mi się z Toba gadac.

Jestem za swoja eutanazja, jak bedzie tak potrzeba. Nie jestem
uprawniony do decydowania o cudzym zyciu.
Dla wyjasnienia zygota ludzka to jeszcze nie jest zycie. I tu nie mam
watpliwosci ze zniszczenie takiej zygoty nie jest zadna zbrodnia.

108. Data: 2008-12-01 22:33:08

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na kardiologii m.in. leżą dzieci tych ludzi, którzy nie powinni ich mieć,
> bo przekazują/powodują uszkodzenia genetyczne w sposób świadomy za pomoca
> in vitro.

Akurat takich to tam prawie wcale nie ma. Poczytaj literaturę. Są zdrowsze i
lepiej się rozwijają. Tylko poczytaj właściwą literaturę. Do znalezienia
nawet w necie ;o)

A tak przy okazji... trzymaj się faktów... zaangażowanie emocjonalne na mnie
nie działa w żaden sposób :o)

Pzdr
Paweł

109. Data: 2008-12-01 22:34:36

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowiedz mi na pytanie, czy jesteś za eutanazją starców. czekam. Póki
> co -
> nie chce mi się z Toba gadac.

Jeśli taka jego wola, to jaki problem. Ci, którzy chcą tego zakazać, czyli
amatorzy cudzego cierpienia, niech idą precz, bo sadystów i tak już mamy
nadto w innych dziedzinach...

Pzdr
Paweł

110. Data: 2008-12-01 22:45:21

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mało tego: wcale ich nie zaplanował. To, że są, to tylko ludzki plan,
> wbrew
> Bogu i w obliczu mordu na tych "gorszych".

> Tak.

No naprawdę jesteś niezla, Iksa. Oferujesz odpowiedzi na problemy
egzystencjalne
z szybkością dobrego karabinu maszynowego.

A co byś powiedziała na badania prenatalne i usuwanie ciąży, gdzie płody
wykazują
poważne wady genetyczne ? Czekać, aż się same urodzą i zemrą (albo i nie),
czy może
jednak nie czekać ? A może poczekać, aż się nie uda ich urodzić i zemrze
także matka, na którą czekają inne dzieci w domu ? A jak inne dzieci nie
czekają
to to coś zmienia ?
A cesarskie cięcie ? Kurka, tyle kobiet sobie teraz funduje "dla wygody",
czy one
przypadkiem nie hamują przez te cesarki ewolucyjnej selekcji i pośrednio nie
obniżają wartości układu rozrodczego własnych córek ?

Aaa powiedz mi jeszcze ... Taka choroba genetyczna: osteogenesis imperfecta.
Czyli wrodzona łamliwość kości. To jest taka perfidna choroba, która
powoduje
że dziecko w trakcie normalnego porodu się łamie i zazwyczaj nie przeżywa.
Dzięki cesarce rodzi się bez uszczerbku. Jest to kalectwo poważne, ale
umysłowo
te dzieci mają szansę rozwijajać się całkiem normalnie, a nawet wykraczają
poza przeciętne wyniki w tym względzie. Co byś polecała ? Bóg je do życia
przeznaczył, czy jakoś tak niekoniecznie ?

Mulholland Drive
Seks po osiemdziesiątce
I WSZYSTKO JASNE !!!
R.I.P