Literatura

101. Data: 2002-02-20 12:18:11

Temat: Re: Literatura
Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in
news:a503ut$ejk$1@news.onet.pl:

> A Amerykanie produkują pokarm dla kotów z soi... Oczywiście dla kotów
> wegetarian... Znaczy kotów, których właściciele są wegetarianami...

Slyszalam.
Z punktu widzenia morale wlasciciela - bez zarzutu.
Z punktu widzenia fizjologii kota - pod rozwage.
Moj kot oprocz whiskasa przynosi do domu dzdzownice, zaby, ptaszki, myszki
a raz mu wyrwalam wiewiorke (przezyla)... Koty nie sa wegetarianami...

siwa

102. Data: 2002-02-20 12:27:27

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwonka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> to ja chyba nie bylam optymalna, bo jak tylko
> przeczytalam zdanie o niesmiertelnosci komorek
> to ta ksiazke szybka odlozylam na polke :-)

Dlaczego?

Leszek

103. Data: 2002-02-20 12:31:18

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:a4vni0$gk9$1@news.onet.pl...

> To ja napiszę, co wyczytałam... Przy niewydolności nerek może
zaszkodzić...

Zaszkodzić może nadmiar białka, a nie sama d.o.

Leszek

104. Data: 2002-02-20 13:22:02

Od: "nrfzf" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd się biorą takie tumany ???
Ręce opadają i nogi.
Byłeś gdzieś w jakimś mieście gdzie się spotykają ludzie którzy pozbyli się
chorób ???
Adresy są tu : http://www.optymalni.pl/PODSTRONY/arkadie.htm
Może jest w twoim mieście, idź zobacz tą sektę, czy mają kaptury na głowie
???
Rozmawiałeś z nimi i obiektywnie oceniłeś ich zdanie na taki temat ???

Brak znajomości totalny zasad DO oraz tępactwo ogólne.

Pozdr
Robert

dyskusyjnych napisał:a4r5s9$c2k$...@n...onet.pl...

105. Data: 2002-02-20 13:46:50

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> I co się z tym biednym psem stało?

Dlaczego biednym?
On dobrowolnie to jadl... Sam sobie znajdowal w ogrodku...
Ja go nie namawialam... poziomki dziecku podjadal :) zyli w doskonalej
symbiozie...
Niestety psa otruli go amatorzy majatku moich sasiadow :((((

siwa

106. Data: 2002-02-20 14:37:12

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał w wiadomości
> Oowiedz mi o swojej diecie... I powiedz, dlaczego ją stosujesz - dlatego,
> że sprawdziłaś jej założenia, czy dlatego, że książka, którą o niej
> przezcytałaś była dla Ciebie logiczna?

po pierwsze jak Kwasniewski konczylam Akademie Medyczna
z ta rozinica ze w innym miescie i czasie :-))
po drugie kiedy zaczelam czytac jego ksiazke i na
pierwszej stronie wyczytalam o niesmiertelnosci
komorek, co jest niezgodne z prawda, odlozylam
ja na polke bo wstep mi sie juz nie spodobal :-)
po trzecie stosuje diete "korytkowa" (wg Kasniewskiego)
i moje dotychczasowe osiagniecia umyslowe wskazuja
na rozwiniety mozg na tyle iz niejeden optymalny
zajadajacy sie smalcem ich nie ma :-))
po czwarte moja znajoma stosujac jego diete
nagle o maly wlos nie bylaby kaleka a teraz odkad
znow jest na korytkowej cieszy sie zyciem :-))
po piate blizsze mi sa osiagniecia lekarzy publikujacy
swoje prace w Lancet, i nie bazujacy na ludzkich
marzeniach bycia wiecznie mlodym i madrzejszym :-))
iwon(k)a

107. Data: 2002-02-20 14:41:12

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego?

bo komorki sa smiertelne, plus okladka mi sie
nie spodobala, byla za tlusta ;-))))))
iwon(k)a

108. Data: 2002-02-20 14:42:03

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <s...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> symbiozie...
> Niestety psa otruli go amatorzy majatku moich sasiadow :((((

A może on sam się otruł jedząc wszystko, co było w zasięgu jego pyska?
To normalne zjawisko, że pies czy kot ulega instynktowi naśladownictwa, tak
jak zresztą małe dzieci wszystkiego się uczą najpierw za pomocą
naśladownictwa, a w miarę rozwoju umysłowego - za pomocą rozumu.

109. Data: 2002-02-20 14:43:50

Od: siwa <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwonka" <i...@p...onet.pl> wrote in

> bo komorki sa smiertelne, plus okladka mi sie
> nie spodobala, byla za tlusta ;-))))))

Znaczy GRUBA ta ksiazka?

siwa

110. Data: 2002-02-20 15:04:42