Re: Lithadora

Data: 2004-08-03 12:32:22
Temat: Re: Lithadora
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w
wiadomości news:cenvit$ifo$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Lithodora czyli nawrot, warunki w przybliżeniu takie, jak dla wrzosów.
Moją
> pierwszą trafiła szara pleśń, testuję egzemplarz nr 2.:-)

Moją pierwszą sadzonkę w ubiegłym roku zaatakowała, nawet nie wiedziałam co
się z nią stało, nagle uschła. W tym roku kupiłam dwie, białą i niebieską,
na grupie się chwaliłam, przedwcześnie, bo właśnie jedną szlag (czyli szara
pleśń) trafił, druga żyje, ale mam obawy, że skończy się tak samo :((

Pozdrawia nieutulona w żalu
Kaśka