Lodówka Ardo COO 2210 SHC beżowa - Warto ?

1. Data: 2008-02-14 17:24:54

Temat: Lodówka Ardo COO 2210 SHC beżowa - Warto ?
Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba się rozmyślę co do zabudowy lodówki w kuchni i myślę nad lodówką
Ardo COO 2210 SHC taką w stylizowaną na "starą" w kolorze beż.
Kuchnię mam malutką, meble jeszcze nie zamówione a słyszałem ze zabudowane
lodówki szybciej się psują no i mała kuchnia.
Czy ktoś posiada taką lodówkę i może coś powiedzieć o niej ?
Ewentualnie może produkt w podobnej kolorustyce (podobny kolor mniej więcej
mam płytek i bedę mieć mebli)

2. Data: 2008-02-14 19:19:42

Temat: Re: Lodówka Ardo COO 2210 SHC beżowa - Warto ?
Od: "smoq" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnUbIs" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

Psucie psuciem, ale te do zabudowy są po prostu mniejsze.

Smoq

3. Data: 2008-02-14 19:26:04

Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smoq" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "AnUbIs" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Psucie psuciem, ale te do zabudowy są po prostu mniejsze.
>
> Smoq

177 cm

4. Data: 2008-02-14 20:06:49

Od: "smoq" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 177 cm
Wyrażę się precyzyjniej. Są mniej pojemne przy podobnych wymiarach. W
przypadku zabudowy dochodzi jeszcze przecież front.

Smoq

5. Data: 2008-02-15 06:52:09

Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnUbIs" <u...@w...pl> napisał w wiadomości

> słyszałem ze zabudowane lodówki szybciej się psują

dlaczego to?

Wazelinuje realizacje gwarancji w TESCO - czajnik
pila spalinowa stihl ms 170
Maszynki do popcornu - czy warto ?
sprzęt AGD do kuchni
Baltic Wood czy Finish Parkiet?