Wazelinuje realizacje gwarancji w TESCO - czajnik

1. Data: 2008-02-14 13:25:58

Temat: Wazelinuje realizacje gwarancji w TESCO - czajnik
Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawalil mi sie czajnik bezprzewodowy zakupiony 1,5 roku temu za 90 zl
przypadkowo w TESCO marki TESCO, sprawial wrazenie przyzwoitego i w sumie
nie mialem z nim problemow (az do awarii rzecz jasna), byl ze stali
nierdzewnej, made in China ma sie rozumiec... bylem z niego naprawde
zadowolony te 1,5 roku az padl, czyli po wlaczeniu gotowania wody wywalal
kroki... chcialem go juz wyrzucic, ale pomyslalem o gwarancji. Z doza
niesmialosci i balastem legend jakie krazyly o realizacji gwarancji przez
ten hipermarket (Bielany Wroclawskie), pojechalem sprobowac go zareklamowac
(oddac na serwis lub cos w tym stylu), gwarancja w koncu na 2 lata.
Myslalem ze bede musial przedzierac sie przez cala mase roznych argumentow
o jego sprawnosci i pozniej czekac miesiacami na naprawe... tymczasem pani
w p. gwar. od razu oddala mi pieniadze! z czyms takim sie jeszcze nie
spotkalem...!
Dowiedzialem sie, ze tak postepuje sie w Tesco w przypadku produktow marki
TESCO... nie ma z nimi problemow w przypadku reklamacji... po odzyskaniu
pieniedzy udalem sie na sklep i kupilem ponownie ten sam model chinskiego
czajnika bezprzewodowego marki TESCO

pozdrawiam
TESCO tez pozdrawiam, poprawili mi wczoraj humor

2. Data: 2008-02-14 13:39:38

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> pieniedzy udalem sie na sklep i kupilem ponownie ten sam model chinskiego

Przyznaj sie, ze to Twoja pierwsza reklamacja od 15 lat. W kazdym
hipermarkecie (czy to budowlany, czy Media Markt itd), czesto nawet nie
ogladajac zawartosci, oddaja pieniadze bez zmruzenia okiem. Musza miec dobre
umowy z dostawcami. To drobni sklepikarze robia ze wszystkim problemy i
dlatego u nich nie kupuje.

3. Data: 2008-02-14 13:56:36

Od: pank <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taa, jak kupilem kiedys, z 10 lat temu czajnik filipsa, to niedawno
wymienilem go, tez na filipsa, bo tamten mi sie znudzil. Zdecydowanie
wole takie rozwiazanie.

4. Data: 2008-02-14 14:35:24

Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisal w wiadomosci
> Dowiedzialem sie, ze tak postepuje sie w Tesco w przypadku produktow marki
> TESCO...
jak Ci sie ten zepsuje pojedziesz do marketu a tam juz nie bedzie tesco ;)

5. Data: 2008-02-14 17:45:44

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisal

> tymczasem pani w p. gwar. od razu oddala mi pieniadze!

Wiedza jaka jest tego jakosc, ile sami za to zaplacili i ile kosztowalaby
naprawa. Rachunek jest prosty.

6. Data: 2008-02-14 17:57:50

Od: "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przyklad jak to calkiem zwykle i na pozor normalne rzeczy moge pozytywnie
zaskoczyc. Niedlugo pewnie bede watki "zrobilem zakupy i mnie nie
oszukali - jestem w szoku" ;)

pozdrawiam
Tomek

7. Data: 2008-02-15 06:47:11

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pank" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
> Taa, jak kupilem kiedys, z 10 lat temu czajnik filipsa, to niedawno
> wymienilem go, tez na filipsa, bo tamten mi sie znudzil. Zdecydowanie
> wole takie rozwiazanie.

po 1 Philipsa
po 2 jak ci sie znudzil to mogles biednym oddac ...

8. Data: 2008-02-15 09:57:18

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 14 Feb 2008 14:39:38 +0100, na pl.rec.dom, KDK napisał(a):

> [...]
> umowy z dostawcami. To drobni sklepikarze robia ze wszystkim problemy i

Nie, reklamacji dokonywalem wiecej... tylko ze pierwszy raz od razu bez
zajakniecia wyplacono mi pieniadze :)

9. Data: 2008-02-15 12:13:25

Od: pank <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lut, 07:47, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

> po 1 Philipsa

Powazka? Dzieki ze mi powiedziales, normalnie bym na to nie wpadl.
Pozwolisz jednak ze bede pisal "filipsa"? Wszyscy wiedza o co chodzi a
prosciej.

> po 2 jak ci sie znudzil to mogles biednym oddac ...

Serio? No stary za to to juz naprawde wielkie dzieki. Napisalem gdzies
co zrobilem ze starym czajnikiem? Kolega dawno gimnazjum skonczyl?

10. Data: 2008-02-15 15:32:27

Od: PG <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

KDK napisał(a):
> [...]
> umowy z dostawcami. To drobni sklepikarze robia ze wszystkim problemy i

Dobre? Zabójcze dla producentów :-)) ale jeśli producentowi sie uda, to
rośnie z TESCO. Czasami równie szybko upada.

pg

pila spalinowa stihl ms 170
Maszynki do popcornu - czy warto ?
sprzęt AGD do kuchni