« poprzedni wątek | następny wątek » |
11. Data: 2008-02-18 10:57:08
Temat: Re: Piętnuję realizacje gwarancji w TESCO - czajnikJa wczoraj reklamowałem opiekacz do kanapek w Tesco Kraków. Pękła
pokrywa podczas zamykania w miejscu gdzie nie było innej możliwości
wystąpienia takiej usterki np. podczas upadku. Sprawa jest
ewidentna-wada materiałowa. Pani nie chciała przyjąć do reklamacji
twierdząc, że usterek mechanicznych nie reklamują. Poprosiłem o pisemne
informację na ten temat. Poszła, zasięgnęła rady i przyjęła twierdząc,
ze i tak nic z tego nie będzie. Powiedziałem, że mimo to chciałbym mieć
te opinię na piśmie. Zobaczymy jaka będzie odpowiedź, póki co próbowali
mnie spławić (myślę, ze nie mnie pierwszego) czyli mam odmienne zdanie
nt. rzetelności Tesco.
Pdr. Mariusz
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
12. Data: 2008-02-19 08:52:05
Temat: Re: Wazelinuje realizacje gwarancji w TESCO - czajnik
Użytkownik "pank" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:5a7a9f18-3f11-495f-89a2-c0cb6bec7cd6@s8g2000prg
.googlegroups.com...
> On 15 Lut, 07:47, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:
>
>> po 1 Philipsa
>
> Powazka? Dzieki ze mi powiedziales, normalnie bym na to nie wpadl.
> Pozwolisz jednak ze bede pisal "filipsa"? Wszyscy wiedza o co chodzi a
> prosciej.
Jasne - prosciej a jakze poprawniej ...
>> po 2 jak ci sie znudzil to mogles biednym oddac ...
>
> Serio? No stary za to to juz naprawde wielkie dzieki. Napisalem gdzies
> co zrobilem ze starym czajnikiem? Kolega dawno gimnazjum skonczyl?
do gimnazjum nigdy nie chodzilem - to raz
dwa - napisales - wymieniles go- najpierw przeczytaj co napisales, pozniej
zwracaj uwage
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
13. Data: 2008-02-19 09:01:28
Temat: Re: Piętnuję realizacje gwarancji w TESCO - czajnik
Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
news:fpbnms$853$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Ja wczoraj reklamowałem opiekacz do kanapek w Tesco Kraków. Pękła pokrywa
> podczas zamykania w miejscu gdzie nie było innej możliwości wystąpienia
> takiej usterki np. podczas upadku. Sprawa jest ewidentna-wada materiałowa.
> Pani nie chciała przyjąć do reklamacji twierdząc, że usterek mechanicznych
> nie reklamują. Poprosiłem o pisemne informację na ten temat. Poszła,
> zasięgnęła rady i przyjęła twierdząc, ze i tak nic z tego nie będzie.
> Powiedziałem, że mimo to chciałbym mieć te opinię na piśmie. Zobaczymy
> jaka będzie odpowiedź, póki co próbowali mnie spławić (myślę, ze nie mnie
> pierwszego) czyli mam odmienne zdanie nt. rzetelności Tesco.
> Pdr. Mariusz
Ja rowniez - co prawda w zgola innej kwestii, ale jednak. Pewnego pieknego
dnmia kupowalem w Tesco pierogi firmy Virtu.
Jak byk widnial wielki "plakat" reklamowy informujacy:
"Pierogi Virtu- rozne rodzaje, cena 3,99/kg"
wzialem wiec po paczce - z miesem, z kapusta i grzybami, z serem, ruskie, z
kapusta i miesem, ze szpinakiem. Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy przy
kasie okazalo sie ze 3,99 kosztuja jedynie z serem, pozostale od 5,99 do
11,99.
Oczywiscie udalem sie z paragonem i wzmiankowanymi pierogami do Punktu
Obslugi Klienta zlozyc reklamacje. Kierownik dzialu poinformowal mnie iz
napis "rozne rodzaje" nie oznacza "wszystkie rodzaje". Na moje pytanie -
gdzie w takim razie znajduje sie wyszczegolnienie tych "roznych rodzajow" w
cenie po 3,99 nie potrafil juz odpowiedziec. Po pol godzinie "negocjacji"
jedyne na co sie zgodzil to oddac kase. Dodam iz identyczny zapis o "roznych
rodzajach" pierogow w cenie 3,99 widnial w gazetce reklamowej Tesco.
Tyle ze taka sytuacja zdarzyla mi sie jeden raz- inne razy konczyly sie "po
mojej mysli", a wiec zwrotem roznicy ceny widniejacej na "cenowce', a cena
przy kasie. Nie macie pojecia jak potrafia drozec niektore produkty w drodze
z polki do kasy :-) Maslo (oselka 300 gram) "podrozala" z 2,99 na 4,65.
Majonez Hellmans podrozal z 5,99 na 8,69 :-)
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |