Wazelinuje realizacje gwarancji w TESCO - czajnik

11. Data: 2008-02-18 10:57:08

Temat: Re: Piętnuję realizacje gwarancji w TESCO - czajnik
Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wczoraj reklamowałem opiekacz do kanapek w Tesco Kraków. Pękła
pokrywa podczas zamykania w miejscu gdzie nie było innej możliwości
wystąpienia takiej usterki np. podczas upadku. Sprawa jest
ewidentna-wada materiałowa. Pani nie chciała przyjąć do reklamacji
twierdząc, że usterek mechanicznych nie reklamują. Poprosiłem o pisemne
informację na ten temat. Poszła, zasięgnęła rady i przyjęła twierdząc,
ze i tak nic z tego nie będzie. Powiedziałem, że mimo to chciałbym mieć
te opinię na piśmie. Zobaczymy jaka będzie odpowiedź, póki co próbowali
mnie spławić (myślę, ze nie mnie pierwszego) czyli mam odmienne zdanie
nt. rzetelności Tesco.
Pdr. Mariusz

12. Data: 2008-02-19 08:52:05

Temat: Re: Wazelinuje realizacje gwarancji w TESCO - czajnik
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pank" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Powazka? Dzieki ze mi powiedziales, normalnie bym na to nie wpadl.
> Pozwolisz jednak ze bede pisal "filipsa"? Wszyscy wiedza o co chodzi a
> prosciej.

Jasne - prosciej a jakze poprawniej ...

> Serio? No stary za to to juz naprawde wielkie dzieki. Napisalem gdzies
> co zrobilem ze starym czajnikiem? Kolega dawno gimnazjum skonczyl?

do gimnazjum nigdy nie chodzilem - to raz
dwa - napisales - wymieniles go- najpierw przeczytaj co napisales, pozniej
zwracaj uwage

13. Data: 2008-02-19 09:01:28

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jaka będzie odpowiedź, póki co próbowali mnie spławić (myślę, ze nie mnie
> pierwszego) czyli mam odmienne zdanie nt. rzetelności Tesco.

Ja rowniez - co prawda w zgola innej kwestii, ale jednak. Pewnego pieknego
dnmia kupowalem w Tesco pierogi firmy Virtu.
Jak byk widnial wielki "plakat" reklamowy informujacy:
"Pierogi Virtu- rozne rodzaje, cena 3,99/kg"
wzialem wiec po paczce - z miesem, z kapusta i grzybami, z serem, ruskie, z
kapusta i miesem, ze szpinakiem. Jakiez bylo moje zdziwienie kiedy przy
kasie okazalo sie ze 3,99 kosztuja jedynie z serem, pozostale od 5,99 do
11,99.
Oczywiscie udalem sie z paragonem i wzmiankowanymi pierogami do Punktu
Obslugi Klienta zlozyc reklamacje. Kierownik dzialu poinformowal mnie iz
napis "rozne rodzaje" nie oznacza "wszystkie rodzaje". Na moje pytanie -
gdzie w takim razie znajduje sie wyszczegolnienie tych "roznych rodzajow" w
cenie po 3,99 nie potrafil juz odpowiedziec. Po pol godzinie "negocjacji"
jedyne na co sie zgodzil to oddac kase. Dodam iz identyczny zapis o "roznych
rodzajach" pierogow w cenie 3,99 widnial w gazetce reklamowej Tesco.
Tyle ze taka sytuacja zdarzyla mi sie jeden raz- inne razy konczyly sie "po
mojej mysli", a wiec zwrotem roznicy ceny widniejacej na "cenowce', a cena
przy kasie. Nie macie pojecia jak potrafia drozec niektore produkty w drodze
z polki do kasy :-) Maslo (oselka 300 gram) "podrozala" z 2,99 na 4,65.
Majonez Hellmans podrozal z 5,99 na 8,69 :-)

pila spalinowa stihl ms 170
Maszynki do popcornu - czy warto ?
sprzęt AGD do kuchni
Baltic Wood czy Finish Parkiet?