Wazelinuje realizacje gwarancji w TESCO - czajnik

następny post »
From: Ormianin <o...@c...epf.pl>
Newsgroups: pl.pregierz,pl.rec.dom
Subject: Wazelinuje realizacje gwarancji w TESCO - czajnik
Date: Thu, 14 Feb 2008 14:25:58 +0100

Nawalil mi sie czajnik bezprzewodowy zakupiony 1,5 roku temu za 90 zl
przypadkowo w TESCO marki TESCO, sprawial wrazenie przyzwoitego i w sumie
nie mialem z nim problemow (az do awarii rzecz jasna), byl ze stali
nierdzewnej, made in China ma sie rozumiec... bylem z niego naprawde
zadowolony te 1,5 roku az padl, czyli po wlaczeniu gotowania wody wywalal
kroki... chcialem go juz wyrzucic, ale pomyslalem o gwarancji. Z doza
niesmialosci i balastem legend jakie krazyly o realizacji gwarancji przez
ten hipermarket (Bielany Wroclawskie), pojechalem sprobowac go zareklamowac
(oddac na serwis lub cos w tym stylu), gwarancja w koncu na 2 lata.
Myslalem ze bede musial przedzierac sie przez cala mase roznych argumentow
o jego sprawnosci i pozniej czekac miesiacami na naprawe... tymczasem pani
w p. gwar. od razu oddala mi pieniadze! z czyms takim sie jeszcze nie
spotkalem...!
Dowiedzialem sie, ze tak postepuje sie w Tesco w przypadku produktow marki
TESCO... nie ma z nimi problemow w przypadku reklamacji... po odzyskaniu
pieniedzy udalem sie na sklep i kupilem ponownie ten sam model chinskiego
czajnika bezprzewodowego marki TESCO

pozdrawiam
TESCO tez pozdrawiam, poprawili mi wczoraj humor