Re: Lodówka BOSCH hałasuje

From: "Marek Wojciechowski" <M...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Lodówka BOSCH hałasuje
Date: Mon, 19 Aug 2002 15:29:09 +0200

> 43 dB to dużo na lodówkę polskie chyba Amiki z klasy A mają już 36 i są

W katalogu Bosch-a który przeglądałem duże lodówki (moja ma 2 metry i 2
agregaty) miały głośność 41-43 dB. Może faktycznie to dużo, ale cichszych
nie było. A wszyscy mówią, że sprzęt Bosch-a jest cichy. Zresztą przed
kupnem zastanawiałem się nad podobną co do parametrów lodówką Elektroluks-a,
i ta miała 42 dB.
Te 36 w przypadku AMIKI może wynikać z innego sposobu pomiaru (albo malutka
lodówka), bo chyba AMIKA nie ma jakiejś super technologi. Zresztą z tego co
słyszałem, to te lepsze modele Amiki mają przecież agregaty Elektroluks-a.
Jest jeszcze fakt, że zmywarka jest cichsza, a przeciez to 49 dB !
Lodówka jest wypoziomowana, próbowałem czy się nie 'buja' ale jest sztywna,
więc chyba stoi na wszystkich nóżkach.

Pozdrawiam Marek.