Lodówka a przewożenie

1. Data: 2005-10-27 07:17:40

Temat: Lodówka a przewożenie
Od: "zch28" <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lodówka dwuagregatowa Whirlpool (coś koło 180 cm wysokości) z tego co pamietam
przyjechała ze sklepu w pozycji poziomej. Później 30 km też w poziomie. Teraz
znowu mam zamiar ją przewozić w poziomie. Znajomy twierdzi że absolutnie nie
wolno bo się płyn chłodniczy wyleje.
Pewnie wylać się nie wyleje :-) ale może ma znaczenie bok na którym ją będę
przewoził.
Moze miałem do tej pory farta?

Pozdrawiam
zch

2. Data: 2005-10-27 07:28:08

Temat: Re: Lodówka a przewożenie
Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Można wozić poziomo, ale potem po postawieniu do pionu MUSI stać w tej
pozycji bez załącznia kilka godzin, aż wszystko ścieknie do dołu,
JAck

3. Data: 2005-10-27 07:42:31

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znajomy twierdzi że absolutnie nie
> wolno bo się płyn chłodniczy wyleje.

:-)) Myśle że żartował. Tak jak napisał Jcek: musi postać parę godzin
przed włączeniem w pionie. Widziałem jak ładują lodówki na tira w fabryce, i
aż mnie śmiech bierze jak się ludziska potem z tym cackają.
--
___________________________________________MAT______
__

4. Data: 2005-10-27 08:01:39

Od: "zch28" <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki. Uspokoiliście mnie a dokładnie moją żonę przy nadziei :-)

Pozdrawiam
zch

5. Data: 2005-10-28 07:42:50

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łagoda napisał(a):

> przed włączeniem w pionie. Widziałem jak ładują lodówki na tira w fabryce, i
> aż mnie śmiech bierze jak się ludziska potem z tym cackają.

a w mojej nowej w instrukcji pisza zeby przewozic pionowo,
podejzewam ze te nowe sa odporne na takie worzenie
minsk natomiast mimo ze stal z dobe, to odmowil wspolpracy po takiej
wycieczce

Pozdrawiam Andrzej

6. Data: 2005-10-28 11:06:57

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

> minsk natomiast mimo ze stal z dobe, to odmowil wspolpracy po takiej
> wycieczce

No.. radziecka myśl techniczna z czasów zimnej wojny rządziła się innym
prawami.
--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2005-10-31 11:15:59

Od: Andrzej Seneczko <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łagoda napisał(a):

> No.. radziecka myśl techniczna z czasów zimnej wojny rządziła się innym
> prawami.

owszem, ale czasami ta radziecka mysl techniczna dluzej chodzi od tych
nowych :-), a ta nowa jak sie zepsuje to juz nie oplaca sie jej naprawiac

Pozdrawiam Andrzej
Puławy

Indesit- dobra marka?
dzwine dzwieki pralki electrolux